رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد
  • ۰
  • ۰

 

 

زمان مطالعه این مطلب : ⏰ 5 دقیقه

 

قانون جذب سکوی پرش برای رسیدن به موفقیت :

در جلسه قبل در مورد ضریب هوشی شما برای رسیدن به موفقیت صحبت کردیم که توصیه می‌کنیم جلسات را به ترتیب مطالعه کنید.خب بریم سراغ مبحث بعدی که در خصوص گام اول قانون جذب است :

از یک کافی شاپ دیدن کنید، یه نظرتان چه می‌شنوید؟ شایعات، شکایات، تلخی و تندی و چیزهای منفی.حالا به سالن غذاخوری یک شرکت بزرگ بروید، آنجا چه می‌شنوید؟ بله بازهم شایعه، اتفاقات تلخ و منفی. زمانی که اعضای یک خانواده برای خوردن نهار دور هم جمع می‌شوند به حرف‌هایی که می‌زنند خوب گوش کنید.این بار چه می‌شنوید؟ بازهم همان‌ها را خواهید شنید.

قانون جذب

می‌توانم همچنان ادامه دهم.نکته این است که اکثریت افراد در این سطح از آگاهی گیر کرده‌اند و در همین سطح متوقف شده‌اند.این سطح بیشتر به مکالمات آن‌ها بستگی دارد.انرژی در این سطح بسیار پایین است . این سطح مانع از پیشرفت افراد می‌شود و آن‌ها را در جایی که هستند نگه می‌دارد.

به طور مثال افراد می‌گویند:

  1. من این کمر درد را نمی‌خواهم.
  2. من این صورت حساب‌ها را نمی‌خواهم.
  3. من این همه تلاش برای کار کردن را نمی‌خواهم.

شما هم این جملات را خوب می‌شناسید و قطعاً یکی از آن‌ها را تا به حال به خود چندین بار گفته‌اید.متاسقانه بیشتر ما در این شرایط گیر کرده‌ایم.موضوع اصلی روزنامه‌ها ،مکالماتی که در طول روز می‌شنویم، رادیو و تلویزیون و حتی برنامه‌های محبوب تلویزیونی درباره این است که ما چه نمی‌خواهیم.

قانون جذب

این غر زدن‌ها به ما احساس خوبی نمی‌دهد . فکر می‌کنیم زندگی همین است و احساس آرامش می‌کنیم.این در واقع عامل جذب از طریق منفی است و ما با این که می‌گوییم این صورت حساب‌ها را نمی‌خواهیم در واقع به جذب صورت حساب‌های منفی روی آورده‌ایم.

بیشتر مردم ترس‌هایی در ذهن‌شان دارند به طوری که “الینور موری” در سال 1923 در کتابش به نام «شما هر آنچه که می‌خواهید را دریافت می‌کنید» نوشته است :«ترس یک باور اشتباه است در واقع شما چیزهایی که نمی‌خواهید بیشتر از خواهسته‌هایتان باور دارید» .پس نکته بعدی قانون جذب، نترسیدن است.

سطح ذهنی بیشتر مردم همین است که البته بد هم نیست ولی خوب هم نیست . شما نمی‌توانید به ثروت و شادی و سلامتی دست پیدا کنید مگر اینکه بر ترس خود غلبه کنید و به سطح بالاتری صعود کنید.در اینجا از غر زدن‌ها و شکایات دیگر خبری نیست، به جای شکایت کردن ترس خود را کنار بگذارید و مثل اندک افرادی که این رویه را پیش گرفته‌اند روی آنچه می‌خواهید تمرکز کنید تا به معجزات بزرگی دست پیدا کنید.

 

برای رسیدن به موفقیت افکار منفی را پاک کنید :

یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت و محافظت از خودتان در مقابل افکار منفی این است که از آن‌ها دوری کنید.به خاطر دارم که چطور “مارک ویکتور هانسن” و “جک کانفیلد” هر نوع افکار منفی را در محل کارشان ممنوع کردند.

 

ادامه مطلب...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی