رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ردیابی بسته‌های پستی با GPS :



اخیراً شرکت ” آمازون دات کام ” که یکی از ثروتمندترین شرکت‌ها در حوزۀ فروش کتاب، قطعات الکترونیکی ، بسته‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و.. است اعلام کرده بسته‌های این شرکت پس ارسال، بیرون از منزل مشتری دزدیده می‌شود!

آمازون در تلاش است با کمک پلیس دزدانی که این بسته‌ها را به سرقت می‌برند دستگیر کند.احتمالاً دزدان با این بسته‌ها اقدام به فروش کالاهای جعلی می‌کنند.

ردیابی بسته‌های پستی با GPS

جی پی اس در آمازون




پیدا کردن بسته‌های سرقتی با ردیاب ؟

ماموران پلیس نیوجرسی، بسته‌های جعلی مجهز به ردیاب‌های GPS و دوربین‌های مخفی را در اطراف خانه‌ها قرار می‌دهد تا بتواند این مجرمان را به دام بکشد، این خانه‌ها در مکان‌هایی برای آزمایش انتخاب شده‌اند که بیشترین گزارش سرقت از این مناطق اعلام شده است، یکی از این بسته‌ها فقط در سه دقیقه دزدیده شده است.

در سال گذشته آمازون خدماتی به نام ” Amazon Key ” را راه‌اندازی کرد که به صاحبان خانه‌ها امکان می‌دهد با نصب قفل‌های هوشمند به پیک‌ها اجازه ورود به خانه دهند تا بسته‌ها را در داخل خانه‌ها بگذارند.




بسته‌های جی پی اسی :

 

ردیابی بسته‌های پستی با GPS

شرکت آمازون و GPS

ردیاب و ردیابی یکی از جنبه‌های مدیریتی است که “جف بزوس” مدیرعامل شرکت آمازون، چهارمین مرد ثروتمند جهان از این تکنولوژی برای حفظ اعتبار شرکتش استفاده کرده است.حفظ اعتبار و کنترل نیرو یکی از عمده‌ترین کاربردهای ردیابی در شرکت‌ها بشمار می‌رود.در واقع اینکار “جف بزوس” نوعی “تیم ورک” محسوب میشه!

ردیابی بسته‌های پستی با GPS

تیم ورک

 

شرکت آمازون ترافیک زیادی در وبسایت خود دارد بطوری که سرمایۀ هنگفتی بر روی سرورهای خود هزینه کرده است، ترافیک ورودی به این سایت در سال 2008 حدود 650 میلیون بازدید بوده است.

عمدۀ محصولات این شرکت کتاب است و بعد از امریکایی‌ها چینی‌ها بیشترین خرید را از این سایت داشته‌اند.درآمد آمازون بیشتر از درآمد یک کشور است بطوریکه در سال گذشته بیشتر از 177 میلیارد دلار درآمد داشته که فقط 3 میلیارد دلار آن سود خالص اعلام شده است.





بیشترین ردیابی سهم کدام شرکت‌هاست ؟

 

ردیاب GPS

GPS خودرو

در ایران هم خیلی از شرکت‌ها مخصوصاً شرکت‌های خدماتی از ردیاب خودرو و ردیاب شخصی برای ردیابی کارکنان خود استفاده می‌کنند که البته هنوز استفاده از ردیاب در جامعه بخوبی جا نیوفتاده است.

شرکت‌هایی مثل امداد خودرو، شرکت‌های تبلیغاتی ، ارگان‌های دولتی و خدماتی بیشترین استفاده را از امکانات ردیابی و GPS دارند.

لینک کوتاه:https://www.radshid.com/?p=9479

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

پیدا کردن افراد با نرم‌افزار رایگان لینومن :

 

همه ما در زندگیمون افرادی هستند که بیش از بقیه برامون مهم هستند.خیلی وقت‌ها دلمون می‌خواد بدونیم که کجا هستند و این برامون خیلی مهمه!

خیلی‌ها به من مراجعه می‌کنند تا راهی برای پیدا کردن همسر، فرزند و دیگر عزیزانشون بهشون پیشنهاد بدم، البته راهی که ارزون باشه و حتماً قابلیت‌هایی که مدّ نظر هست رو داشته باشه.بدیهی است که هزینه خرید یک ردیاب بالطبع خیلی بیشتر از نصب ” اپلیکیشن ردیابی موبایل “ لینو است.

اپلیکیشن ردیابی رادشید

پیداکردن افراد با اپلیکیشن رادشید

من نرم افزاری رو بهتون معرفی می‌کنم که به راحتی میتونید هر کسی رو که این برنامه رو نصب کرده ردیابی کنید.

 

نرم افزار پیدا کردن مکان افراد به صورت دقیق :

 

ردیاب رادشید جستجوی افراد با نرم افزار رایگان

پیدا کردن افراد

من این بار نمیخوام روش هزینه بری به شما معرفی کنم بلکه راه حلی هست که الان از رگ گردن هم به شما نزدیک‌تره!
اینروزا با استفاده از جی پی اس خیلی کارا میشه کرد.همه ما گاهاً برنامه‌هایی رو دانلود می‌کنیم که هر کدوم ممکنه کاربردی باشن و یا سرگرمی!

اما برنامه‌ای که میخوام بهتون معرفی کنم بیشتر کاربردی هست تا سرگرمی ولی این برنامه به نحوی آدم رو به خودش جذب میکنه.اینکه بتونی هر کسی رو ردیابی کنی خیلی جذاب و باحاله!

پیدا کردن افراد با موبایل و ردیابی آنها :

برنامه لینومن توسط مهندسین رادشید طراحی  شده که نصب آن هزینه‌ای برای شما نداره.خب قبل ازینکه این برنامه رو نصب کنید بزارید چند تا عکس از محیط این برنامه ببینیم:

پیدا کردن مکان افراد از طریق gps :

با این نرم افزار فقط کافیه شخص مورد نظر هم این برنامه را نصب کرده باشه تا به راحتی بتوانید نسبت به پیدا کردن افراد و ردیابی دقیق اقدام کنید.این برنامه از سامانه مکان‌یابی جهانی یا GPS استفاده میکنه.با دانلود رایگان برنامه لینومن هر کسی رو که مایلید ردیابی کنید، با هزینه خیلی کم و با همان قابلیت‌های دستگاه‌های ردیابی!

 
پیدا کردن افراد از طریق اینترنت :

این برنامه قابلیت‌های سامانه رادشید را دارد و در صورت بروز مشکل از تیم پشتیبانی مجرب بهره می‌گیرد که برای تماس با پشتیبانی می‌توانید این لینک را لمس کنید.هر زمان که مایل بودید میتونید از سامانه، ربات تلگرام و یا اپلیکیشن ردیابی رادشید استفاده کنید.

پیدا کردن موقعیت افراد با تلگرام :

زمانیکه شما نرم افزار ردیابی را نصب می‌کنید و پس از آن در سایت لینومن ثبت نام می‌کنید می‌توانید از ربات تلگرام رادشید برای پیدا کردن افراد استفاده کنید ردیابی شماره موبایل از طریق گوگل مپ اتفاق می‌افتد و قابلیت های سامانه رادشید نظیر گزارش روزانه را نیز دارد.

لینک کوتاه:https://www.radshid.com/?p=9392


  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب GPS :

این روزها بحث IOT یا اینترنت اشیاء به وفور مطرحه، رادشید هم به مدد واحد تحقیق و توسعه و طراحی خود سعی کرده نیازهای مبتنی بر IOT را برطرف نماید.

ردیاب GPS

نقش اینترنت در زندگی

این روزها درخواست‎‌های مکرری جهت مدیریت وسائل و تجهیزاتی برای بحث سرقت دریافت میکنیم و خیلی از اونها هم به مدد ساخت ردیابهای بسیار کوچک  ایجاد گردیده است.

از کندوی عسل گرفته… تا چراغ چشمک زن راهنمایی رانندگی… و گاوصندوق.

اکثر موارد بالا بحث امنیت را دلیل بر نصب چنین ردیاب‌هایی مطرح می‌کنند ولی یکی از پروژه‌هایی که رادشید درگیر آن شد و خوشبختانه امکانات مناسبی هم به کاربر داده شد بحث مدیریت کارکرد سخت افزارها از راه دور می‌باشد.

 

ردیاب ویژه تجهیزات زیبایی پوست

تجهیزات زیبایی پوست از نظر ارزش مادی بالا هستند و اجاره دادن اونها به شرکت‌ها و مطب‌های خصوصی باید دارای ضوابط  اولیه‌‌ای باشد.

یکی از این ضوابط میزان کارکرد دستگاه و بررسی آنلاین سخت افزار میباشد.

با ردیاب‌های ویژه رادشید که مختص چنین دستگاه‌هایی ساخته شده است می‌توان چنین تجهیزاتی را آنلاین مانیتور کرد این کنترل شامل:

  • ردیابی دستگاه
  • میزان کارکرد دستگاه
  • و همچنین کنترل ورودی ها و خروجی‌ها
 

ردیاب GPS کسب‌و‌کار:

با ردیاب GPS می‌توانید به راحتی در منزل خود کالا و یا ناوگان حمل‌ونقل خود را مدیریت کنید.

ردیاب GPS

مدیریت کسب و کار با ردیاب

 

 

ردیاب GPS لیزر چیست؟

چند روز پیش با دوستم داشتیم در مورد نوسان بازار صحبت میکردیم.به حول و قوه الهی در بازار ما ثبات زیاده! هر کی یه قیمتی برای خودش روی محصولش گذاشته و اگرم گلایه کنیم میگن با دلار 19000 تومنی خریدم!

ردیاب gps

ردیابی تجهیزات و مشاغل

وسط همین حرفا یکی از هم صنفی‌ها بهم گفت:فلانی مگه شما تو کاره ردیاب نیستی؟ گفتم بله، گفت من یه دوستی دارم از قدیم الایّام،که تو کاره زیبایی پوست و لیزر و …! جالب شد برام، ازین جهت که می‌خواستم ببینم ربط این موضوع با کار من چیه؟

گفت: با این نوسانات بازار خریدن دستگاه لیزر زیاد به صرفه‌ خیلی از هم صنفی‌هاش نیست! فکری به نظرش رسیده که می‌خواد چند دستگاهی رو که از قبل خریده رو اجاره بده.اما چون قیمت دستگاه بالاست و خیلی جا‌به‌جایی مکانی توی این شغل اتفاق میوفته، می‌خواد از اینکه دستگاهش دقیقاً کجاست با خبر بشه بدون اینکه مؤجر از این قضیه با خبر باشه.

ردیاب GPS

سامانه ردیابی خودرو

از من پرسید که آیا میشه ردیابی برای دستگاه لیزر ساخت؟ آیا سیگنال‌های ردیابی با امواج لیزر تداخل ندارند؟

آیا ردیاب فقط مختص خودرو است یا برای ما و مشاغل مختلف هم کاربرد دارد؟

بله میشه از ردیاب استفاده کرد و تداخل یا (Jamming) در این موضوع نقشی نداره.خداروشکر دیدگاه مردم نسبت به حفظ اموال و دارائی‌هاشون تغییر کرده و حتی بیشتر از پیش استفاده از ردیاب در زندگی انسان اتفاق میوفته!

 

قبلاً و خیلی پیش‌تر استفاده از ردیاب فقط در خودروها و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گرفت.ردیاب خودرو ،ردیاب موتور، ردیاب دوچرخه، ردیاب تریلر و ردیاب حیوانات ازین قبیل هستند.

ردیاب GPS

GPS خودرو

اما الان مشاغل بصورت جدی وارد این قضیه شدند.از دوستم پرسیدم چرا دستگاه را بیمه نمیکنه؟ گفت: بیمه معمولاً با استناد به بندهای خاصی در صورت بروز حادثه یا سرقت نسبت به پرداخت خسارت اقدام میکنه اونهم تا به پرداخت برسیم خیلی زمان می‌بره و دوندگی زیاد داره، البته که بیمه هم می‌کنیم اما راه سریع‌تر در صورت سرقت و یا هر اقدام مشابهی استفاده از ردیاب GPS است که در مقابل هزینه و وقتی که در آینده می‌خواهیم برای جبران خسارات احتمالی بپردازیم بسیار کم و به صرفه است.

ردیاب GPS

مدیریت دستگاه‌ها با ردیاب

امروزه استفاده از ردیاب GPS و سامانه GPS رایگان شده است! در گذشته این پروژۀ به کلی سرّی، مختص ارتش ایالت متحده امریکابود.از این پروژه برای رسیدن به مقاصد نظامی استفاده می‌شده است اما در حال حاضر از حالت نظامی خارج شده و در اختیار عموم قرار گرفته است.

مقاصد شخصی و تجاری در ایران رو به رشد است و فرهنگ استفاده از این امکان، بیشتر از قبل جا افتاده است.ما مقاصد شخصی را باردیاب خودرو و ردیاب شخصی پوشش دادیم.

ردیاب gps

ردیابی تجهیزات و مشاغل

حتما آگهی‌‌های لیزر موهای زائد را خوانده‌اید! پس ردیاب لیزری با ردیاب لیزر فرق دارد.اخیراً با ورود تکنولوژی یکسری مشاغل جدید بوجود آمده که لیزر موهای زائد هم جزو همون مشاغل حساب میشه.

چون قیمت این دستگاه‌های وارداتی بسیار بالاست، بیشتر مراکز زیبایی پوست ترجیح می‌دهند با اجاره کردن این دستگاه نسبت زیر بار خریدش نروند!
در بازار امروزی محصولات زیادی در خصوص ردیابی وجود دارد.

 
انواع ردیاب GPS و قیمت ردیاب GPS  :

از محصولات شرکت رادشید انواع ردیاب خودرو ، ردیاب شخصی ، ردیاب نظامی و ردیاب مشاغل نیز جزو این محصولات است.نحوه عملکرد ردیاب و GPS خیلی متفاوت نیست و تنها در سازوکار تفاوت وجود دارد.
اگر شما هم مالک دستگاه لیزر باشید و بخواهید این دستگاه را اجاره بدین قطعاً خیلی دوست دارید بدونید سرمایه‌تون کجاست و میزان کارکرد آن چقدر است! پس یکی از راه‌هایی که مدیران برای پیگیری کالاهای خود انجام می‌دهند استفاده از ردیاب استفاده می‌کنند است.

ردیاب GPS

استفاده از ردیاب GPS در دستگاه لیزر

مدیران اغلب با استفاده از ردیاب خودرو و یا ردیاب‌ شخصی مدیران میانی و یا کارمندان خود را ردیابی می‌کنند تا حصول اطمینان زودتر اتفاق افتد.برای خرید ردیاب این لینک را لمس کنید.

خیلی از مشاغل امروزه برای اطمینان و جلوگیری از اقلام خود از ردیاب استفاده می‌کنند حتی شرکت‌های تبلیغاتی مثل تراکت پخش‌کن‌ها هم برای کنترل نیروهای خود از ردیاب استفاده می‌کنند.برای مثال تصویر زیر محیط سامانه ردیابی را برای ردیاب شخصی نشان می‌دهد.این ردیاب برای یک شرکت تبلیغاتی استفاده شده است.

ردیاب GPS

ردیابی آنلاین

ردیاب GPS در دستگاه لیزر ؟

از زمانیکه شما دستگاه لیزر را از گمرک خارج می‌کنید تا هر زمان که دلخواه‌‎تان است میتونید دستگاه را ردیابی کنید.اینکه شما در دفتر کار خود و یا در منزلتان و یا در سفر کاری یا تفریحی باشید مهم نیست.شما هر زمان که بخواهید میتوانید کالای خود را و یا بهتر بگیم کسب و کار خود را ردیابی کنید. این راه بسیار به صرفه‌تر ازین است که نیروی خود را صرف پیگیری این قبیل مسائل کنید.

ردیاب GPS

ردیاب ترانزیت

کسب و کارهای زیادی وجود دارند که به ردیاب GPS نیاز دارند و با وجود ردیاب GPS خلف وعده‌ای میان شما و شریکانتان اتفاق نمی‌افتد.!

استفاده از ردیاب لیزر از انبار گمرک می‌تواند شروع شود و حتی میتونید با شریک خارجی خود هماهنگ کنید تا کشور مقصد نسبت به جاسازی ردیاب اقدام کنند.

مزیت اصلی ردیاب مشاغل:
ردیاب GPS

مدیریت مشاغل

  • جلوگیری از هدر رفت نیرو
  • بهبود اطمینان میان شرکاء
  • ردیابی محصول و جلوگیری از قاچاق
  • محاسبۀ میزان مسافت پیموده شده برای شرکت‌های حمل و نقل ریلی،جاده‌ای،هوایی و دریایی
 

 

 

 

لینک کوتاه:https://www.Radshid.com/?p=9357 

 

 

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب موتور

جی پی اس موتور سیکلت :

موتور سیکلت یک وسیله پرکاربرد در سطح شهر است.مهم‌ترین کاربرد این وسیله بیشتر شخصی است.اگر شما هم ازین وسیله استفاده میکنید برای جلوگیری از سرقت میتونید از جی پی اس ردیاب موتور سیکلت استفاده کنید.

مشکلات خرید ردیاب :

بحث قیمت و کیفیت محصول بعلاوۀ خدمات پس از فروش یک محصول همیشه مدّ نظر مشتری بوده است! قیمت بالا و وجود اجناس چینی بی کیفیت، آفت بازار قطعات الکترونی و ماژول‌های ردیابی هم هست.ما توانسته‌ایم ردیابی رو تولید کنیم که این دو مشکل رو برای مشتریان عزیز در سرتاسر ایران در هر طبقۀ اجتماعی که هستند، حل کنیم.

برای بازدید از خط تولید ردیاب رادشید این لینک را لمس کنید.
قیمت جی پی اس موتور سیکلت در مقایسه با قیمت‌های موجود در بازار کاملاً رقابتی هست و میتونید قیمت جی پی اس ردیاب را در بازار مشاهده کنید(مشخص است در برخی از موارد جی پی اس ارزان هم دیده می‌شود)بعد از اون قیمت “جی پی اس موتور سیکلت” را از این لینک مشاهده کنید.


خرید جی پی اس موتور سیکلت:


برای خرید جی پی اس ردیاب موتور سیکلت دو راه ممکن است:

  • ارسال عدد (2) به شماره سامانه پیامکی 10001003.که پس از ارسال پیامک، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
  • تماس با واحد بازرگانی از طریق این لینک
رادشید در زمینه ردیاب خودرو، ردیاب حیوانات، ردیاب شخصی، GPS، ردیاب نظامی، ردیاب کودک، ردیاب دانش آموزی،ردیاب گاوصندوق، ردیاب تریلر و نظارت تصویری فعالیت دارد.

عمر باتری GPS موتورسیکلت:


با توجه به اینکه تعداد زیادی از موتورسیکلت‌ها باتری ندارند، تلاش شده تا عمر باتری داخلی ردیاب موتورسیکلت بالا باشد و به محض روشن شدن موتورسیکلت شارژ شود.این در واقع بهترین ردیاب موتور سیکلت است و در صورت داشتن باتری عمر ردیاب و باتری بسیار بیشتر خواهد شد.

اگر حتی به هر دلیلی باتری کار نکند، تمامی اطلاعات روی ردیاب ذخیره می‌شود و به محض روشن شدن موتور، اطلاعات به سامانه ردیابی رادشید ارسال می‌شود.

ردیاب موتور سیکلت چه امکاناتی دارد ؟


تلگرام، سامانه ردیابی رادشید ، نرم‌افزار رادشید و یپامک برای راحتی مشتریان عزیز راه اندازی شده است.دیگر قابلیت‌های این ردیاب را در زیر بصورت کوتاه قابل ملاحظه است:

  • طراحی و تولید توسط مجموعه مهندسی رادشید و پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری
  • دارای قابلیت ارتقاء فریمور از طریق پورت های Program
  • قابلیت تنظیم از راه دور دستگاه جهت چگونگی ارسال اطلاعات
  • قابلیت مدیریت و کنترل از راه دور دستگاه
  • قابلیت ردیابی خودرو در صورت سرقت

با GPSموتور سیکلت، موتورتون مثل موم تو دستتونه!

 


  • قابلیت مشاهده اطلاعات مسیر و وضعیت خودرو بر روی سامانه ردیابی رادشید
  • ارسال پیامک به صاحب خودرو در صورت سرقت
  • ارسال پیامک به صاحب خودرو در صورت بکسل شدن
  • قابلیت مشاهده خودرو بر روی نقشه های ماهواره ای بر روی وب سایت ردیابی رادشید از لحظه نصب
  • ثبت اطلاعات مسیر وضعیت خودرو به صورت کاملا محرمانه بر روی وب سایت ردیابی رادشید
  • برقراری تماس تلفنی با مدیر دستگاه در مواقع بحرانی مانند فعال شدن دزدگیر
  • قابلیت استفاده از 2G

برای دیدن سایر محصولات رادشید این لینک را لمس کنید و برای دیدن کلیپ سرقت این لینک را لمس کنید.

لینک کوتاه: https://radshid.com/?p=9317


  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

جی پی اس خودرو چیست ؟


قبل از هر چیز باید بدانیم GPS چیست و طول و عرض جغرافیایی چه کاربردی دارد؟ برای فهمیدن این دو مطلب میتونید روی لینک هر کدوم کلیک کنید و اگر سوالی دارید در قسمت دیدگاه مطرح کنید.
هر جنبده‌ای که از ماژول جی پی اس استفاده کند می‌تواند از امکانات ماهواره‌های مکان‌یاب که به سامانه موقعیت‌یاب جهانی (GPS)متصل هستند استفاده کند.
با استفاده از جی پی اس میتوانیم هر لحظه مکان دقیق خودروی خود را روی نقشه مشاهده کنیم و خودروی خود را ردیابی آنلاین کنیم.به تعریف ساده‌تر با استفاده از یک ماژول ردیابی و نصب آن روی خودرو بعد از شناساندن دستگاه روی سامانه‌ای که از آن خدمات می‌گیریم به نقشه‌های گوگل مپ متصل شده و نقطه خودمان را می‌بینیم.جی پی اس آنلاین است و تمامی اطلاعات را از 24 ماهواره‌ می‌گیرد.

جی پی اس فارسی :

به راحتی با استفاده از تخصص مهندسین و برنامه‌نویسان توانسته‌ایم در سامانه ردیابی رادشید محیطی فارسی را ایجاد کنیم تا فارسی زبانان برای استفاده از این سرویس با مشکلی مواجه نشوند.

 

نصب جی پی اس خودرو روی خودروهای امدادی:

با توجه به درخواست ارگان‌های خصوصی و دولتی، مراحل نصب جی پی اس خودرو ، رهیاب و ردیاب روی خودروهای آتشنشانی، امدادی و خدماتی انجام شده که خوشبختانه با رضایت مشتریان همراه بوده است.

قیمت جی پی اس خودرو:

” قیمت جی پی اس خودرو ” را می‌توان از دو طریق استعلام کنید.راه اول لمس این لینک و راه دوم ارسال عدد (2) به سامانه پیامکی10001003

جی پی اس خودرو ارزان قیمت:
ممکن است در بازار ردیاب خودرو و یا GPSخودرو همه نوع قیمتی ببینید.بهتر است قبل از آنکه جی پی اس را از ما بخواهید، اطلاعات و امکانات این محصول را از کارشناسان واحد بازرگانی جویا شوید و خدمات ما را از ” مشتریان رادشید ” از این لینک ملاحظه کنید.برای بازدید اجمالی از خط تولید رادشید این لینک را لمس کنید.

لینک کوتاه: https://www.Radshid.com/?P=9267
  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب پراید نخرید!

همانطور که میدونید پراید به دلیل تیراژ بالا و قیمت مناسب جزو پر‌فروش‌ترین خودروها قرار دارد.اما بخاطر امنیت پایین خود، بیشتر از هر ماشینی سرقت میشه!

هنوزم خیلی‌ها باور دارند دزدگیر برای جلوگیری از سرقت کافیه! اما این باور در حال نقض شدن است.با توجه به ورود واسطه‌گران و سودجویان  لطفا ردیاب پراید را از هر فروشنده‌ای نخرید!

در حال حاضر می‌تونید کلیپ سرقتی رو مشاهده کنید که فقط در عرض چند ثانیه قفل خودرو باز میشه! این سرقت در اصفهان و مقابل اورژانس بیمارستان آیت الله کاشانی اتفاق میوفته!

اگر مالک این خودرو از ردیاب ماشین استفاده کرده بود، دغدغه‌ای که الان داشت فقط هماهنگی با پلیس برای دستگیری سارق قبل از هر اقدام خرابکارانه‌ای بود!

لینک کلیپ ضبط شده توسط دوربین!

مشکلات اصلی خرید ردیاب خودرو:

همیشه برای خرید هر کالایی دو مشکل هست، یکی قیمت و دوم اینکه کیفیت کالا حداقل اندازۀ هزینه‌ای که صرف خرید آن شده باشه و خدمات پس از فروش مطلوبی داشته باشه !

تلاش مهندسین رادشید بر این بوده که قیمت ردیاب پراید را تا حد ممکن پایین بیاورند و هزینۀ نصب را بخاطر تغییر در اندازۀ ماژول‌ها تا حد ممکن کم کنند.جی پی اس خودرو پراید با قیمتی رقابتی ساخته شده تا نیاز مشتریان عزیز برآورده بشه.

نصب ردیاب پراید در قسمت ساعت کنسول  انجام می‌شه.در واقع کوچکترین ردیاب مخفی خودرو هم میتونه باشه!همانطور که در تصاویر هم مشخص است این ردیاب دارای آنتن داخلی است، نصب آن آسان است و از قابلیت‌های قابل توجهی برخوردار است.

آیا ردیاب پراید امنیت این خودرو را بالا می‌برد؟

وقتی به آمار پلیس آگاهی رجوع کنیم خیلی واضح به این نتیجه می‌رسیم که دزدگیر خوب است اما کافی نیست!

ردیاب پراید چه ویژگی داره ؟

ما ردیابی رو معرفی می‌کنیم که هم راحت نصب میشه و هم هر وقت که بخواهید با باز کردن دو تا پیچ،از جا در می‌آید.جایی که در نظر گرفته شده هم دور از ذهنه و هم برای نصب اصولی‌تره.در ضمن قیمت ردیاب پراید در مقایسه با بازار ردیاب خودرو مناسب‌تره.این ردیاب آنتن داخلی داره و دقیقاً اندازۀ قاب ساعت پراید قالب گیری شده است.

همانطور که در تصاویر مشخصه میتونید سامانه ردیابی رادشید را ملاحظه کنید، این سامانه به علاوۀربات تلگرام و نرم‌افزار ردیابی رادشید از ابزارهایی است که در قابلیت‌های ردیاب خودرو،ردیاب شخصی،ردیاب حیوانات رادشید بلا استثناء وجود دارد.

آیا ردیاب پراید مشکل امنیت پایین این خودرو را حل می‌کند؟

بله_قطعاً.

خب خودروی پراید از وقتی که به بازار اومد جایگزین پیکان شد ولی مرزهای ایمنی را نسبت به پیکان پایین‌تر آورد.قیمت پراید بعد از بالا رفتن نرخ دلار بالا رفت و سرقت این خودرو از قبل هم بیشتر شد.در واقع ردیاب پراید با جی پی اس پراید فرقی ندارد و هر دو از سامانۀ جهانی موقعیت‌یاب جی پی اس استفاده می‌کنند که گزارش قطعی شبکه را تا به حال نداشته است.همانطور که میدونید همیشه بهترین مارک ردیاب خودرو در بازار را مردم و مشتریان تعیین می‌کنند.لزوماً گران‌قیمت‌ترین ردیاب خودرو مرغوب‌ترین نیست و بالعکس.قضاوت با شماست که بهترین ردیاب خودرو کدام است.شما می‌توانید مجوزها و مشتریان ما را از این لینک استعلام کنید.

قیمت ردیاب خودرو:

برای اینکه از قیمت ردیاب خودرو و GPSخودرو مطلع بشید از این لینک استفاده کنید و یا با ارسال پیامک متنی با ارسال کد (2) به شماره 10001003 منتظر تماس کارشناسان بخش بازرگانی شرکت رادشید باشید.در صورت تمایل به بازدید اجمالی از خط تولید رادشید این لینک را لمس کنید.



لینک کوتاه:https://radshid.com/?p=9186
  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب شنود

ردیاب شنود:

در واقع شنود و استراق سمع یعنی هرگونه اقدام و بکارگیری ابزارهای این چنینی برای شنیدن پنهانی یا دزدیدن اطلاعات یا سانسور.در تعریف اصل ۲۲ قانون اساسی به طور صریح آمده است که حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است. مگر در مواردی که قانون مجاز دانسته است.

دستگاه ردیابی و شنود راشید

ردیاب شنود

شنود قانونی:

زمانی شنود قانونی تلقی می‌شود که محیط شخصی خود را با احراز هویت شنود کنید.در واقع بایستی مکانی که توسط شخصی مورد استراق سمع قرار می‌گیرد در مالکیت خود شخص باشد ولاغیر.

ردیاب شنود وسیله ای است که قابلیت ردیابی و ثبت و ضبط صدا و تصویر را دارد و هر زمان که نیاز باشد شما می‌توانید به راحتی محیط مورد نظر خود را شنود کنید.این دستگاه قابلیت نصب بر روی هر خودرویی را نیز دارد.

ردیاب و دستگاه شنود از راه دور رادشید

ردیاب شنود

 

خرید دستگاه ردیاب شنود ارزان:

برای خریدی مطمئن نیاز است بدانیم مکانی که “ردیاب شنود” قرار است مورد استفاده قرار بگیرد چگونه جایی است و آیا زیر ساخت مناسب برای ارائه خدمات مطلوب را دارد یا نه!
هر ردیابی با استفاده از ماژول مکان‌یابی و بهره‌گیری از سرویس موقعیت‌یاب جهانی موسوم به GPS ، می‌تواند هر قسمی از اجسام زنده و وغیره را مکان‌یابی کرده و با استفاده از ماژول‌های سفارشی سازی شده، علاوه بر ردیابی، تصویربرداری و یا شنود را نیز انجام دهد که لازمۀ جابه جایی این حجم از اطلاعات، سرورهای پر سرعت و تیم‌های فنی و پشتیبانی می‌باشد.

ردیاب شنود

ردیاب شنود

پس از آن نیاز است بدانید که ردیاب شنود نیاز به یک سرور امن و تحت قوانین جمهوری اسلامی دارد، به علاوه نیاز است که یک تیم فنی و پشتیبانی آن را حمایت کند تا در صورت بروز مشکل سریعاً هرگونه ایرادی برطرف شود.در نهایت هم برای خرید، توصیه می‌کنیم قیمت‌ها و خدمات ما را با سایر ردیاب‌های موجود در بازار مقایسه کنید و پس از بررسی، نسبت به خرید اقدام کنید.ضمناً کارشناسان بخش بازرگانی شرکت رادشید آمادۀ پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و مراجعه حضوری هستند.

انواع دستگاه شنود:

دستگاه های شنود در طیف وسیعی از قیمت ها و سبک ها، از شکل‌های جاسوسی ساده به دستگاه های ضبط تلفن همراه‌/‌دیجیتال به میکروفون‌های پارابولیکی رسیده‌اند.همه آنها مخفیانه و به نحوی قانونی است.

  • دستگاه‌های شنود رادیویی:

دستگاه های فرکانس رادیویی از اشکال جاسوسی کوچک است که به راحتی می تواند در داخل تلفن‌ها پنهان شود تا هر دو طرف یک مکالمه تلفنی را شنود کند یا به طور استراتژیک در لا به لای گیاهان یا سایر لوازم خانگی و اداری روزانه قرار گیرد تا مکالمات اتاق را شنود کند.این مدل از دستگاه شنود، مکالمات را از طریق امواجی شبیه به امواج FM به یک گیرنده ارسال میکند.

  • دستگاه‌های شنود از راه دور:

دستگاه‌های شنود از راه دور نیاز به یک میکروفن حساس و یک ارسال کننده قوی دارند لذا از یک میکروفن پارابولیک استفاده می‌کنند.این دستگاه شامل یک میکروفن جاسازی شده به شکل یک دیش ماهواره‌ای کوچک و تقویت کننده‌های سیگنال و یک ماژول پیسرفته که قابلیت گریز از اختلالات GPS که می‌تواند صداهای اضافۀ محیط را حذف کند.

 
 
 
راه‌های پیدا کردن دستگاه شنود و استراق سمع:
راه‌های پیدا کردن دستگاه شنود و استراق

دستگاه شنود

  • ابتدا محیط اطراف خود را بصورت چشمی با دقت بررسی کنید و تغییر دکوراسیون را جدی بگیرید.ممکن است گلدان گل،لوستر،کانال کولر،تابلو و… برای جاسازی کوچکترین دستگاه شنود انتخاب شده باشد.
  • به صداهای اطراف خود با دقت توجه کنید چرا که دستگاه شنود نیاز به ارسال امواج رادیویی دارد و یا اگر مجهز به ردیاب و دوربین باشند معمولاً دوربین‌های دید در شب، در تاریکی نور بسیار ضعیفی از خود ساطع میکنند.
    تجهیزات ردیابی و شنود

    دستگاه شنود

  • گاهاً ردیاب شنود، هنگام ارسال داده صداهای ضعیفی از خود ایجاد می‌کند که برای دقت بیشتر می‌توانید گوشی موبایل خود را برداشته و تماسی داشته باشید تا بواسطه اسپیکرهای گوشی موبایل این نویزها را شناسایی کنید.
  • برای دقت بیشتر می‌توانید از دستگاه فرکانس‌یاب رادیویی (SignalDetector) استفاده کنید.هر دستگاهی که ارسال و دریافت داده داشته باشد حتماً این ارسال و دریافت، از طریق امواج رادیویی اتفاق می‌افتد که این دستگاه به راحتی این امواج را شناسایی می‌کند.
  • در آخر هم دستگاه‌هایی حرفه‌ای نظیر (Bug Detector) می‌توانند به صورت پیشرفته هرگونه ارسال و دریافتی را شناسایی کنند.

 

 

برای تماس و هماهنگی با واحد بازرگانی و استعلام قیمت دستگاه شنود از راه دور می‌توانید از طریق سامانۀ پیامکی (10001003) و ارسال عدد (2) به این سامانه با کارشناسان بخش بازرگانی در ارتباط باشید و یا از طریق این لینک اقدام کنید.در صورت نیاز به بازدید اجمالی از خط تولید شرکت رادشید این لینک را لمس کنید.

دستگاه ردیاب و شنود از راه دور

ردیاب شنود

 

 

لینک کوتاه: https://www.Radshid.com/?p=9042

  • محمد طلایی