رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر ؟

ردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر ؟ این سوالی است که ممکن است برای هرکسی پیش بیاید.در این مطلب میخواهیم به تفاوت بین ردیاب و دزدگیر بپردازیم.

به نظر شما زمان سرقت ماشین چقدر است؟
همانطور که میدانید زمان سرقت یک خودرو بین 10 تا 60 ثانیه است و به راحتی خودروی شما به سرقت می‌رود.

پس با این حال باید پرسید نقش دزدگیر چیست؟
دزدگیر ماشین یا دزدگیر موتورسیکلت در واقع یک عامل بازدارنده هستند و گاهاً فقط سارقین را منصرف میکنند اما در بسیاری از موارد سارقین یا دزدگیر را غیر فعال میکنند یا آنقدر سرعت عملشان بالا هست که خودرو را با صدای دزدگیر از محل دور کرده و در فرصت مناسب دزدگیر را نیز غیر فعال میکنند.مع الوصف دزدگیر وسیلۀ بسیار خوبی است اما به فرض مثال اگر خودروی شما با دزگیر سرقت شود که دور از ذهن هم نیست باید بدانید مراحل اعلام سرقت و جستجو برای پیدا کردن خودروی سرقتی پر دردسر و زمانبر است.اما اگر کمی به این قضیه آینده نگرانه توجه کنیم با افزایش قیمت خودرو، نصب ردیاب و نصب دزدگیر در مقابل ارزش خودرو قابل اغماض است.

 

بیایید یک حساب سر انگشتی کنیم:
زمانی که شما برای پیدا کردن خودروی خود میگذارید و هزینه‌‌هایی که در زمان سرقت خودرو برای تاکسی و... متحمل میشوید بعلاوۀ خسارت‌ احتمالی به خودرو، در مقابل هزینه خرید ردیاب (چه بسا ردیاب ارزان قیمت) بسیار ناچیز است.
شما حتی اگر دزدگیر تصویری هم خریداری کنید بازهم نیازتان مرتفع نمی‌شود و حتما در هنگام وقوع سرقت به مزایای یک ردیاب ایمان خواهید آورد.یک ردیاب ارزان قیمت لزوماً بی کیفیت نیست در واقع قابلیت‌های کمتری نسبت به سایر ردیاب ها دارد.پس خرید یک ردیاب ارزان قیمت خیلی بهتر از نخریدن ردیاب است!
مهمترین قسمت یک ردیاب ماژول GPS ردیاب است که برای خرید لازم است به این نکته توجه کنید که شرکت ارائه دهنده ردیاب آیا خدمات پس از فروش دارد یا خیر؟ و آیا خدمات پس از فروش،  نیازهای مشتریان را پاسخ داده است یا خیر؟.

 

همۀ ما از یک موبایل هوشمند بهره میبریم، در واقع تمامی گزارشات ردیابی را میتوانید از طریق موبایل خود پیگیری کنید.هر تعداد ردیابی که داشته باشید،ردیاب ماشین، ردیاب موتور سیکلت،ردیاب تریلر، ردیاب ترانزیتی، ردیاب نظامی، ردیاب سپهتن، ردیاب حیوانات، ردیاب موبایل، ردیاب شخصی ، ردیاب گاوصندوق و... میتوانید از طریق :

  • تماس تلفنی
  • پیامک
  • تلگرام

نرم افزار ردیابی رادشید و سامانه ردیابی رادشید توسط گوشی موبایل خود همه را مانیتورینگ کنید.

ردیاب ماشین‌های کلاسیک :
ردیاب ماشین برای خودروهایی که از حداقل فناوری روز دنیا عقب هستند نیز پرکاربرد است. با مرور زمان ماشین های قدیم و کلاسیک روز به روز ارزش بیشتری پیدا میکنند که به راحتی میتوان این نوع از خودروها را نیز به سیستم ردیابی مجهز کرد.

   

چگونه ردیاب ماشین بخرم؟
خرید ردیاب بسیار ساده است.توصیه میکنیم اگر میخواهید خریدی مناسب نیازتان داشته باشید از طریق این لینک با کارشناسان بخش بازرگانی در تماس باشید.
اما چگونه چس از خرید ردیاب به فرض سرقت ماشین، خودروی سرقتی را پیدا کنیم؟
برای پاسخ به این سوال این لینک را لمس کنید.

از معایب دزدگیر میتوان به :

  • قابل غیر فعالسازی
  • در دسترس بودن
  • برد کوتاه دزدگیر و سرو صدای آن اشاره کرد.

اما از مزایای ردیاب ماشین میتوان به :

  • برد بدون محدودیت
  • مخفی بودن
  • عدم ایجاد سروصدا

و... اشاره کرد.

ازین ردیاب میتوانید برای عزیزانتان نیز استفاده کنید.برای سالمندانی که دچار آلزایمر هستند یا فرزندانتان نیز میتوانید استفاده کنید چرا که این وسیله دارای نمایشگر نیست و برای ورود به مدرسه مانعی وجود ندارد.این ردیاب‌ها بصورت پاور بانکی، جاسوئیچی، جیبی، ساعتی، ردیاب کیف مدرسه و.. در دسترس هستند.
از ردیاب میتوان برای مدیریت ناوگان حمل و نقل نیز استفاده کرد.درحال حاضر شرکت‌های بزرگ برای کنترل و مانیتورینگ خودروهای در حال خدمت خود از ردیاب استفاده میکنند.

شرکت‌های لیزینگ خودرو و حتی شرکت‌های تبلیغاتی برای مانیتور کردن تراکت پخش کن‌های خود از ردیاب ماشین یا ردیاب شخصی استفاده میکنند.

از قابلیت ‌های ردیاب ماشین میتوان به :

  • خاموش کردن خودرو از راه دور
  • ارسال نقطه حتی در زمان بکسل کردن خودرو
  • ارسال نقطه با هر تغییر جهت زاویه ای با دقت بالا
  • مانیتورینگ از طریق سامانه ردیابی ردیابی رادشید
  • مانیتورینگ از طریق ربات تلگرام رادشید
  • کنترل از طریق پیامک و تماس تلفنی
    و...

بهتر است همانطور که بیمه خودرو، نصب پخش، نصب دزدگیر، روکش صندلی و... جزو فرهنگ خرید خودرو محسوب میشود خرید ردیاب را نیز در این فرهنگ بگنجانیم تا هم از تولید ملی حمایت کرده باشیم هم از خودروی خود محاظفت کرده باشیم.
ردیاب بهتر است یا دزگیر ؟ نتیجه گیری باشماست.

لینک کوتاه:https://www.Radshid.com/?p=7988


  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب دوچرخه

ردیاب دوچرخه موضوع این هفته‌ی کارگروه تخصصی رادشید

با توجه به افزایش سرقت دوچرخه و نیاز جامعه به امنیت این کالا مجموعه مهندسی رادشید با هدف ارائه پکیج ویژه امنیت دوچرخه در حال انجام مراحل تحقیقاتی برای ساخت این محصول می باشد.این نشست با حضور آقایان بهادر،عادلی و صورتی در شرکت رادشید صورت پذیرفت.
این پکیج، مناسب برای ایستگاه‌های دوچرخه است که معمولا شهرداری‌ها این خدمات را به شهروندان به صورت رایگان ارائه میدهند.با توجه به افزایش آلایندگی کلان شهرها استفاده از وسایل عمومی و سوخت پاک نظیر خودروهای هیبریدی، وسایل حمل و نقل عمومی و حتی دوچرخه ها میتوانند به نزولی کردن روند آلایندگی کمک شایانی کنند.
جهت مشاوره در خصوص خرید ردیاب این لینک را لمس کنید.

فروش ردیاب دوچرخه 

نرخ رشد جمعیت در استان اصفهان 1/37 درصد و در تهران و البرز به ترتیب 1/44 و 3/04 درصد است که از لحاظ آماری استان البرز بیشترین نرخ رشد جمعیت را در کشور دارد. نکته حائز اهمیت اینجاست که جمعیت شهرها روبه افزایش است و جامعه جوان امروز، به زودی پا به پیری خواهند گذاشت.در واقع با رشد جمعیت میزان آلایندگی در شهرها بیشتر خواهد شد تا جایی که تنفس برای سالمندان و بیماران قلبی خطر آفرین خواهد شد.پس قاعدتاً اهمیت استفاده از وسایل عمومی سوخت پاک نظیر مترو و دوچرخه برای شهرداری‌ها و سازمان محیط زیست باید بسیار بالا باشد.اما باید این نکته را نیز خاطر نشان کرد که با فرض اینکه روند فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه و وسایل عمومی با نرخ استفاده از این وسایل یکسان شود لازم است کنترل و مکان‌یابی این وسایل عمومی هم همزمان اتفاق بیوفتد لذا استفاده از ردیاب دوچرخه امری لازم و ضروری است.

ردیاب دوچرخه اصفهان 

ردیابی دوچرخه در ایستگاه‌های دوچرخه میتواند داده‌های آماری خوبی نظیر میزان استفاده و مسافت‌ پیموده شده‌ را بصورت آماری به مراجع ذیصلاح دهد.مزیت این موضوع، مدیریت مناسب در سیستم حمل و نقل شهری و مدیریت سوخت است که با حساب سر انگشتی میتوان میزان کاهش آلایندگی توسط دوچرخه را نیز تخمین زد و با یک اطلاع رسانی دقیق میتوان جامعه شهری را از مزیت‌های استفاده از دوچرخه بیش از پیش آگاه کرد.

پیدا کردن دوچرخه 

مثلا به راحتی میتوان میزان مسافت پیموده شده با تمامی دوچرخه‌ها را محاسبه کرد و در مقابل میزان مصرف سوخت مصرفی با وسایل نقلیه را در مقابل آن گذاشت و یک نتیجه گیری کلی از آن به عمل آورد.

آیا با توجه به درآمد هر خانوار شهری استفاده از دوچرخه و هزینه های آن قابل اغماض است؟

اگر نگاهی به متوسط‌ درآمد(بر حسب هزار ریال) کل سالانۀ ‌یک ‌خانوار شهری از سال 1353 تا سال 94 کنیم میتوان متوسط درآمد خانوار شهری را در سال 96  ٢٧٨،٨٧٢ هزار ریال تخمین زد.در واقع بدیهی است که هزینه خرید دوچرخه و ردیاب پس از مدتی برمیگردد و این امر هم به درآمد خانوار کمک میکند هم به کاهش آلایندگی هوا.
برای اطلاع از آخرین قیمت ردیاب دوچرخه این لینک را لمس کنید.

سال 1353 1354 1355 1356 1360 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394
متوسط‌ درآمد شهری 187 326 - 449 - 53678 65509 77994 88219 93603 106156 130301 101281 204549 241318 278872

خرید ردیاب دوچرخه امری سلیقه‌ای است اما باید بدانیم "ردیابی دوچرخه دزدی" که فاقد ردیاب باشد تقریباً ناممکن است.دستگاه ردیاب دوچرخه میتواند در ابعاد متفاوتی در بازار موجود باشد و هرکدام قیمت متفاوتی دارند.البته قیمت ردیاب دوچرخه میتواند به نحوۀ خدمات پس از فروش هم بستگی داشته باشد و معمولاً فروش ردیاب دوچرخه وابسته به نیاز مشتری است.انواع مختلفی از ردیاب در بازار موجود است ولی ردیاب مخصوص دوچرخه بدلیل جاسازی مناسب میتواند منحصر به فرد باشد.

ردیابی دوچرخه 

البته باد در نظر گرفت در سال 97 قیمت بلیط قطار شهری از 500 تومان به 700 تومان افزایش یافته است.همین افزایش برای نرخ اتوبوس و BRT نیز دور از انتظار نیست.اگر شما در روز حداقل 4 بار کارت بلیط بزنید این هزینه برای 24 روز کاری از ماه معادل 67200 تومان است.اگر 6 ماه این هزینه را ذخیره کنید معادل 403200 تومان به هزینه‌های خانوار کمک کرده اید.البته که هزینه خرید یک دوچرخه را نیز در این محاسبات باید لحاظ کنیم اما بدیهی است که این هزینه در صورت نصب ردیاب یا عدم سرقت دوچرخه یکبار برای همیشه اتفاق می‌افتد.

ردیاب دوچرخه 

قیمت یک دوچرخه متناسب با سلیقه و کاربردش متفاوت است اما هر چقدر که باشد هزینه نگهداری از آن فقط میتواند به قفل و زنجیر و یک ردیاب ختم شود و البته هزینۀ نگهداری یک دوچرخه قابل چشم پوشی است.البته ذکر این مسئله حیاتی است که استفاده از لوازم ایمنی حین دوچرخه سواری یک الزام محسوب میشود.بهتر است مزایای دوچرخه را با نادیده گرفتن نکات ایمنی از بین نبریم و با استفاده صحیح از دوچرخه هم ترافیک شهری را کاهش دهیم هم تصادفات شهری کاهش دهیم.

کاهش ترافیک و تصادفات 

"از همه مهم‌تر که دوچرخه سواری یک ورزش مفرح است، به سلامت جسم بسیار کمک میکند و از خیلی از بیماری‌ها و اتفاقات جاده‌ای میتواند جلوگیری میکند"

 

   بازهم رکورد زدیم!

ردیاب دوچرخه 

"ایران بیشترین آمار مرگ میر ناشی از بیماری های قلبی و عروقی در دنیا را از آن خود کرد"

در ایران 33 تا 39 درصد مرگ و میرها ناشی از بیماری های قلبی عروقی است که روزانه 300 نفر در اثر عوارض قلبی فوت میکنند.شیوۀ زندگی و نوع رژیم غذایی عامل اصلی این آمار است.

عوامل خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی چیست؟
از مهمترین عوامل ایجاد بیماریهای قلبی میتوان به رژیم غذایی ناسالم، عدم فعالیت جسمانی و مصرف دخانیات و همچنین مصرف الکل اشاره کرد.

ردیابی دوچرخه 

 و حرف آخر :
به نظر میرسد وقت آن رسیده است که شیوۀ زندگی خود را تغییر دهیم اما لازمۀ تغییر در شیوۀ زندگی تغییر در تفکر است، یعنی اهدافتان سرجای خودش باشد ولی گاهی میتوان آهسته رفت تا چیزهای بیشتری دید!

لینک کوتاه: Https://www.Radshid.com/?p=8029

 


  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

" کشف خودروی مسروقه توسط ردیاب رادشید"

کشف خودروی مسروقه توسط ردیاب رادشید چقدر زمان برده است؟

عصر روز گذشته خودروی پرایدی که 3 سال پیش مجهز به ردیاب رادشید شده بود در ملک شهر اصفهان مورد سرقت قرار گرفت.
مالک خودرو پس از اطلاع از این موضوع و تماس با پلیس ۱۱۰ بلافاصله اقدام به تماس با کارشناسان پشتیبانی شرکت رادشید نمود و درخواست خود را جهت همکاری برای پیدا کردن خودرو اعلام نمود.


تیم پشتیبانی رادشید بلافاصله پس از این درخواست بررسی‌های لازم را انجام داده و متوجه شد که متاسفانه شارژ سیم کارت و شارژ سامانه نرم افزاری این دستگاه مدتی است که به اتمام رسیده ؛ همزمان با این گزارش دستگاه مذکور توسط شرکت رادشید شارژ شد و پس از چند دقیقه شروع به ارسال اطلاعات کرد.خودروی سرقتی از نوع پراید بوده که پس انجام مراحل مکان‌یابی خودروی سرقتی کنار اتوبان بدون راننده کشف شد.


موقعیت دقیق خودرو که مطابق با نقشه در کنار گذر اتوبان ذوب آهن و در حالت خاموش گزارش شده بود به اطلاع مالک خودرو رسید و ایشان با هماهنگی کلانتری فلاورجان اصفهان در محل خودرو حضور پیدا کردند.این در حالی است که سارق مورد نظر متواری شده بود.
روزانه حداقل دو خودرو مورد سرقت قرار میگیرد که معمولا این موارد دارای قفل فرمان و دزدگیر هم بوده‌اند.تقریبا اکثر ما تا اتفاقی نیوفتد به فکر این نیستیم که از آن جلوگیری کنیم.پس برای اینکه خیالتان راحت باشد باید بگوییم هزینه‌ای که شما برای خرید یک ردیاب میکنید بسیار ناچیز است.کافی است فقط چند دقیقه خودمان را در شرایط بحرانی قرار دهیم به اینصورت میتوانیم حال مالک خودروی پراید مذکور را بیشتر درک کنیم.با ردیاب به راحتی میتوانیم ماشین مسروقه یا هر وسیلۀ دیگر را ردیابی کنیم و به راحتی حتی میتوانیم خودروی در حال حرکت را با یک کلیک خاموش کنیم.

باید بدانیم کشف خودروی مسروقه توسط ردیاب رادشید کمتر از چند دقیقه اتفاق افتاده اما مراحل کشف ماشین سرقتی بدون ردیاب بسیار طولانی‌تر و حتی ممکن است بی نتیجه باشد.شما باید حتی قبل از اقدامات خرابکارانه یا سرقت وسایل داخل خودرو، به داد ماشین سرقتی برسید.

پیشگیری از سرقت ماشین یا هر وسیلۀ با ارزش دیگر یک اقدام عاقلانه و منطقی است.شما با استفاده از نرم افزار رادشید، ربات تلگرام رادشید،سامانه ردیابی رادشید و حتی پیامک و تماس تلفنی میتوانید دستور خاموشی خودرو و یا ردیابی بر خط را داشته باشید.
ردیاب‌های رادشید در دسته بندی :

  • ردیاب خودرو
  • ردیاب حیوانات
  • ردیاب نظامی
  • ردیاب تریلر
  • ردیاب سپهتن
  • ردیاب موتورسیکلت
  • ردیاب دوچرخه
  • ردیاب شخصی(جیبی،جا سوئیچی و..)
  • ردیاب ساعتی
  • ردیاب پاور بانکی و...
    تقسیم میشوند که برای خرید هرکدام میتوانید از طریق این لینک با کارشناسان بخش بازرگانی ارتباط گرفته و اطلاعات خود را در زمینه ردیاب و سامانۀ ردیابی بالا ببرید.توصیه‌ی رادشید به مشریان عزیز این است که همواره نسبت به بررسی آنلاین بودن دستگاه خود اقدام نموده و قبل از به اتمام رسیدن شارژ سامانه و شارژ سیم کارت خود اقدامات لازم را لحاظ نمایند.نحوۀ پیدا کردن خودروی سرقتی را در این لینک مشاهده کنید.

     

    جهت خرید ردیاب ماشین و اطلاع از آخرین قیمت‌ها از طریق این لینک با واحد بازرگانی ارتباط بگیرید.

    لینک کوتاه : https://radshid.com/?p=8006



  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

راه‌های جلوگیری از سرقت بسیارند اما بهترین راه استفاده از ابزارهای هوشمندی نظیر ردیاب است که از دزدگیر و قفل‌هایی مثل قفل فرمان، پدال و.. که جنبۀ تاخیراندازی دارند کارسازتر بوده اما هنوز نوع نگرش مردم نسبت به ردیاب آنچنان تغییر نکرده است.ردیاب‌ها در دسته بندی شخصی،خودرو،حیوانات و نظامی دسته‌بندی می‌شوند.

برای اطلاع از قیمت ردیاب‌های رادشید این لینک را لمس کنید.

راه‌های جلوگیری از سرقت

1) راه‌های جلوگیری از سرقت گوشی موبایل

2) راه‌های جلوگیری از سرقت کودکان

3) گزارشی از سرقت خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه و راه‌های جلوگیری از سرقت آنها

4) ابتکار رانندۀ انگلیسی برای فریب سارقین

 

 

راه‌های جلوگیری از سرقت گوشی موبایل:
با توجه به افزایش قیمت‌ اجناس و شرایط اقتصادی کنونی ناهنجاری‌هایی نظیر دزدی،سرقت خودرو و سرقت گوشی موبایل به طرز قابل توجهی رو به افزایش است.با توجه به گزارشات مردمی و رسمی گاهاً سرقت گوشی موبایل حین مکالمه هم اتفاق افتاده است.بهترین راه برای جلوگیری از سرقت گوشی موبایل استفاده از هندزفیری یا هدست است،که در همۀ موارد هم کارساز نیست اما بهتر ازین راه استفاده از نرم افزار ردیابی موبایل است.

دزدی گوشی

یکی از دلایل افزایش نرخ سرقت افزایش قیمت کالاهای وارداتی بدلیل افزایش نرخ ارز می‌باشد.اما نکته‌ای که ممکن است به زودی شاهد آن باشیم متاسفانه می‌توان به کودک آزاری و یا سرقت کودکان اشاره کرد که با نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس امکان افزایش آن وجود دارد.


سرقت کودکان

 

1) اهالی مشیریه داغدار نوزاد ۸ماهه

2) کودکان دزدیده شده در ایران را کجا می‌برند؟

3) مرگ کودک 4 ساله زیر شکنجه‌های وحشیانه

4) عکس‌های وحشتناک از شکنجه کودک ربوده شده تهرانی

 در بالا تیترهای ناخوشایندی که در فضای مجازی به آن برخوردیم را باهم مرور کردیم که امیدواریم با بکارگیری تکنولوژی دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.

 


راه‌های جلوگیری از سرقت کودکان:


پیشگیری از سرقت

  • استفاده از ردیاب کودکان.
  • عدم استفاده از وسایل زینتی.
  • کودکان خود را بدون نظارت رها نکنید.
  • در کوچه، معابر عمومی، بوستان‌ها و اماکن عمومی و مذهبی مراقب فرزندان خود باشید.
  •  در مجالس جشن یا سوگواری، با اتکا به آشنا بودن حاضرین، از نظارت بر کودکان غافل نشوید.
  •  بر کودکان، در حال بازی در اماکن عمومی و بوستان‌ها، نظارت کامل داشته باشید.
  •  به کودکان بیاموزید که در اماکن عمومی از مقابل چشم شما دور نشوند.
  •  اگر بخواهند در مکانی غیر از جایی که شما برایشان تعیین کرده‌اید، بازی کنند، شما را مطلع کنند.
  •  به کودکان خود بیاموزید که به افراد غریبه، حتی کودکان، اعتماد نکنند.

گزارشی از سرقت خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه و راه‌های جلوگیری از سرقت آنها:
اما سرقت فقط مختص کودکان نبوده و در خصوص اشیا و وسایل قیمتی هم بسیار رو به افزایش است.حدود 3 میلیون خودرو در معرض سرقت هستند که برای جلوگیری از سرقت هرگونه وسیله نقلیه اعم از خودروی سواری،سنگین و حتی دوچرخه و موتور سیکلت هم میتوان از ردیاب استفاده کرد.

ردیاب ماشین

اگر جستجویی در اینترنت داشته باشیم سرقت خودرو یکی از پربیننده‌های فضای مجازی بوده است، تیترهایی نظیر:

  • سرقت خودرو پراید
  • سرقت خودرو ایموبلایزردار
  • سرقت خودرو نمایندگان
  • سرقت خودرو زانتیا
  • سرقت خودرو بنز

پیشگیری از سرقت خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه:

1_استفاده از ردیاب وسایل نقلیه

ردیاب دوچرخه

2_استفاده از قفل فرمان

قفل فرمان

3_پارک کردن حتی الامکان در پارکینگ


سرقت ماشین

4_استفاده از قفل پدال و چرخ

قفل پدال و قفل چرخ

5_اشیای با ارزش را در دید نگذاریم

سارق ماشین

اما مهم‌ترین راه که البته تخصص ما هم هست نصب ردیاب است که برای مشاوره جهت خرید این لینک را لمس کنید.ردیاب‌های رادشید انواع مختلفی دارند که هرکدام نیز کاربرد خاص خود را دارند که در این لینک مشخصات فنی و قابلیت‌های هر ردیاب بصورت کوتاه توضیح داده شده است.

 


x1 

جالب است بدانید یکی از راه‌هایی که اخیرا در کشور انگلستان برای جلوگیری از سرقت استفاده شده است استفاده از پوشش زنگار مانندی است که جنبۀ بازدارندگی دارد.

 

پیشگیری از سرقت داخل خودرو

 

 

راه‌های جلوگیری از سرقت

در مورد این چی فکر می کنی؟ آیا در ایران کسی شجاعت انجام کار مشابه آن را دارد؟
پرونده ای که در ماه ژوئن در انگلیس اتفاق افتاد، همچنان در شبکه های اجتماعی توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده است.
راننده‌ای که از شکسته شدن و سرقت قطعات خودروی خود توسط دزدها خسته شده بود، تصمیم گرفت تا فولکس واگن T5 Sportline را با یک پوشش وینیلی به خودرویی قدیمی نزدیک کند.


دزد ماشین

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

دیتا کالکتور چیست؟

دیتا کالکتور چیست؟

چگونه ردیاب ماشین بخریم 

دیتا کالکتور وسیله‌ای است برای پردازش یا انتقال داده. در واقع جزء هستۀ اصلی پلت فرم جمع آوری اطلاعات SQL SERVER 2017 و رویه‌هایی که توسط SQL SERVER  ارائه شده است.دستگاه جمع آوری داده یک نقطه مرکزی برای جمع آوری داده‌ها در میان هسته داده‌های سرور شما ایجاد می کند.این نقطۀ جمع آوری می تواند داده‌ها را از منابع مختلف به دست آورد و به عملکرد داده‌ها محدود نمی‌شود.برخلاف SQL TRACE دستگاه جمع آوری اطلاعات‌، شما را قادر می سازد حوزۀ جمع آوری داده را بر اساس تقاضا با توجه به محیط آزمایش تنظیم کنید.دستگاه جمع آوری اطلاعات از یک انبار داده استفاده می‌کند که یک پایگاه داده وابسته است که شما را قادر می سازد تا داده‌های خود را با تنظیم دوره‌های مختلف نگهداری اطلاعات، مدیریت کنید.

دیتا کالکتور چیست؟

بطور کلی دستگاه جمع آوری داده دارای یک حجم از حافظه داخلی است با یک باتری بعنوان منبع تغذیه جایگزین،میکروپردازنده،حافظه دادۀ ذخیره شده و مجموعه‎ای از سنسورها که اکثر این دستگاه‌ها به رایانه های شخصی متصل می شوند و می توانند از نرم افزارهای ارائه شده برای جمع آوری داده‌ها و بررسی و تجزیه تحلیل استفاده کنند.


تبلت صنعتی

ویژگی اصلی دستگاه‌های جمع آوری اطلاعات داده این است که داده‌های جمع آوری شده ابتدا ذخیره شده و برای تجزیه و تحلیل یا محاسبات می توان بعداً اقدام کرد.
قیمت دیتا کالکتور در بازار متفاوت است و به برند و سیستم عامل و همچنین خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده وابسته است.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شرایط خرید دیتاکالکتور یا اخذ نماینگی از این لینک با واحد بازرگانی ارتباط بگیرید.

 

انواع دیتا کالکتور:

  • نوری
  • لیزری
  • بلوتوثی

اغلب دیتا کالکتورها از سیستم عامل ویندوز(WINDOWS) یا اندروید(ANDROID) استفاده میکنند و مجهز به بارکد خوان، NFC،RFID می‌باشند.انواع دیتا کالکتور بصورت تبلت صنعتی، PDA و لپ تاپ صنعتی در بازار عرضه میشود.

دیتا کالکتور چیست؟ 

این دستگاه‌ها به زبان ساده از سه بخش تشکیل شده اند:

1_جمع آوری کننده اطلاعات(Data Callector)

2_سنسور(Sensor)

3_نرم افزار اتصال به کامپیوتر

درگاه RS232

 

هنگامی که به کامپیوتر متصل می شوند با استفاده از داده‌های پارامتریک اطلاعات گردآوری شده را در مجموعه‌ای از نرم افزارهای کامپیوتر ذخیره می کنند.درگاه اتصال دیتاکالکتورها از طریق RS232 یا درگاه COM می‌باشد.PDAها نوعی دیتا کالکتور محسوب می‌شوند که نقش بسزایی در انتقال و پردازش داده در مقیاس گسترده ایفا میکنند.


PDA

بعنوان مثال زمان شروع جمع آوری داده،تاریخ،زمان ثبت داده‌ها و زمان آزمایش را ثبت کرده و آنان را در حافظه ذخیره میکنند.پس از آن می توانند از داده‌های ذخیره شده خروجی نمودار بگیرند و دوباره تجزیه و تحلیل کنند و سپس نتیجه نهایی را بصورت فایل اکسل یا نسخه چاپی ارائه کنند.

لینک کوتاه:7835=https://radshid.com/?p

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

چگونه ردیاب ماشین بخریم؟

برای اینکه شفاهاً به پاسخ سوالات خود برسید از طریق این لینک با واحد بازرگانی تماس حاصل نمایید.

چگونه ردیاب ماشین بخریم چطوری ردیاب ماشین بخریم؟

اما پاسخ برخی از سوالات شما را شاید بتوان در این مطلب داد.
اولاً اینکه ردیاب‌هایی که ما ارائه میکنیم از صفر تا صد آن توسط مهندسین رادشید طراحی و ساخته شده و به تعریفی دیگر از طراحی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تا ساخت آن در شرکت رادشید انجام می شود.

دوماً با توجه به اینکه تولید توسط شرکت رادشید است سعی شده است خدمات پس از فروش به بهترین نحو اتفاق افتد و تکریم ارباب رجوع اولویت باشد.

 

"اینکه بدانید نیازتان چیست برای خرید چند گام جلوتر هستید.اگر شما صرفاً ردیابی میخواهید که قیمت مناسبی داشته باشد و مکان‌یابی را به بهترین نحو انجام دهد پیشنهاد ما ردیاب ایکس 1 است.اما برای مشاهده دیگر ردیاب‌ها این لینک را لمس کنید".

برای خرید ردیاب شما را‌ه‌های مختلفی پیش رو دارید اما اگر بخواهید بدانید چه ردیابی مناسب شماست بهتر است با کارشناسان بخش بازرگانی صحبتی داشته باشید تا خریدی مناسب نیازتان انجام دهید.

ردیاب ارزان قیمت

ردیاب ماشین ارزان قیمت نیز در بازار موجود است اما آنچه متفاوت است در ارائه خدمات پس از فروش است.

آنچه که مجموعۀ مهندسی رادشید در بازارعرضه میکند کاملاً زاییدۀ ذهن مهندسین ایرانی و ساختۀ دست کارشناسان داخلی است.تمامی این مراحل از طراحی تا تولید و خدمات پس از فروش و حتی سرورهای این دستگاه‌ها توسط مهندسین مجموعۀ رادشید مدیریت می‌شوند.پس اجناسی که شما خریداری میکنید اول به تولید و اشتغال کشور کمک میکند، نکتۀ بعد اینست که زمانیکه مشکلی برای ردیاب شما پیش بیاید پس از دریافت گزارش نقص فنی، مراتب جهت رفع نقص انجام می‌شود و این به دلیل تسلط طراحان بر روی فرآیند ساخت و نحوۀ پیگیری و ارتباط واحد پشتیبانی میباشد.

چطوری ردیاب بخرم

بعد از خرید ردیاب شما تا زمانی که از ردیاب رادشید استفاده کنید نیاز به پشتیبانی سرورهای رادشید دارید، بنابراین توجه به این نکته که سرورهای مورد استفاده امن باشند و از سرعت لازم بهره ببرند برای شما امری اساسی است.

نکته:

  • ردیاب ماشین مخفی است و قابل رویت نیست و از چشم دور است.حتی دسترسی به آن به راحتی اتفاق نمی‌افتد.
  • ردیاب ماشین با پلاک خودرو ثبت شده و قادر است تمامی اطلاعات خودرو نظیر سرعت، مصرف سوخت، مصرف دادۀ سیم کارت و... را توسط سامانه جامع ردیابی رادشید مدیریت کند و تمامی این موارد در دسترس شماست.
  • GPS ردیاب ماشین یکی از کلیدی‌ترین قسمت‌های ردیاب است که بدون آن ردیابی ماشین ممکن نیست.

ردیاب ماشین چیست؟


چگونه ردیاب ماشین بخریم؟

تقریباً همۀ ردیاب‌ها از ماژول GPS ، باتری ، منبع تغذیه و ماژول‌های تحت پروتکل‌های GSS,GLL و... سازگار با زیرساخت‌های ارتباطی کشور با استفاده از سیم کارت و شبکۀ دیتای داخلی کار میکنند و با تمامی اپراتورهای داخلی منطبق هستند.یعنی اگر شما بخواهید ماشین خود را ردیابی کنید فقط کافی است این دستگاه را نصب کنید.
حتی زمانیکه ماشین شما تغییر جهت می دهد و یا درحالت خاموش، تغییر مکان میدهد به کمک ماژول‌های تعبیه شده که حتی قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند می توانید تغییر مکان درحالت خاموشی را مشاهده کنید، مثل زمان‌هایی که بکسل میشوند یا یدک کشیده میشوند.
سامانه ردیابی رادشید، تلگرام، پیامک، تماس تلفنی و نرم افزار رادشید از جمله ابزارهایی هستند که بسته به دسترسی شما به هرکدام می توانید خودروی خود را در هر کجا که هستید ردیابی کنید.

لینک کوتاه : https://radshid.com/?p=7798

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب خودپرداز

ردیاب خودپرداز:

ردیاب خودپرداز، پروژه‌ای برای تامین هر چه بیشتر امنیّت دستگاه‌های ATM، برای اولین بار توسط گروه مهندسی رادشید

 

ردیاب عابر بانک

 

برای مشاوره جهت خرید ردیاب خودپرداز یا سایر محصولات و کسب اطلاعات بیشتر از طریق این لینک یا راه‌های ارتباطی دیگر که در این لینک جهت سهولت مشتریان عزیز قرار گرفته می‌توانید با مجموعه مهندسی رادشید در تماس باشید.

آنچه در این متن خواهید خواند:

  • قیمت هر دستگاه خودپرداز؟
  • گزارشی از نصب ردیاب خودپرداز بانک مسکن
  • دستگاه ATM چیست؟
  • اولین خودپرداز در چه سالی وارد ایران شد؟
  • ردیاب خودپرداز چیست؟
  • آخرین باند از سارقین به دنبال چه بودند؟

     

    " قبل هر چیز بهتر است اطلاعات خود را در خصوص دستگاه‌های عابر بانک بیشتر کنیم چرا که حفظ اموال دولتی جزئی از فرهنگ هر ملتی است ". 

    قیمت هر دستگاه خود پرداز چقدر است؟
    قیمت هر دستگاه عابر بانک نسبت به برند، مدل دستگاه و خدمات ارائه شده توسط دستگاه و شرکت سازنده متفاوت است اما دستگاه‌هایی که در کشور مورد استفاده قرار گرفته‌اند قیمتی بالغ بر 150 میلیون تومان دارند.اما شرکت‌های بیمه‌ای متاسفانه فقط تا مبلغ 60 میلیون تومان این دستگاه‌ها را بیمه میکنند.
    سوالی که برای هر شهروندی پیش می‌آید اینست که چرا شرکت‌های بیمه فقط تا سقف 60 میلیون تومان این دستگاه را بیمه میکنند؟
    پاسخ این سوال را به عهدۀ خودتان میگزاریم اما آنچه که باید گفت اینست که برای سارقین مهم نیست که خودپرداز بانکی بیمه هست یا نه! آنچه که برای سارقین مهم است وجه نقدی است که درون دستگاه ATM موجود است.

    ردیاب ATM

    گزارشی از نصب ردیاب خودپرداز بانک مسکن توسط شرکت رادشید:
    روز گذشته به همت مهندسین رادشید و مسئولین بانک مسکن، اولین ردیاب خودپرداز ساخت شرکت رادشید بر روی ATM بانک مسکن نصب شد.
    این پروژه جهت جلوگیری از سرقت دستگاه‌های خودپرداز است که ضریب امنیتی این دستگاه‌ها را به طرز قابل ملاحظه‌ای بالا میبرد.متاسفانه بدلایل امنیتی قادر به صحبت کردن در خصوص مشخصات فنی این دستگاه نیستیم ولی آنچه که قابل ذکر است اینست که این دستگاه فقط یک ردیاب نیست و قابلیت‌های بازدارنده و پردازنده نیز دارد تا حدی که کوچکترین تخطی به ATM توسط حراست و پلیس آگاهی بصورت آنلاین مانیتورینگ میشود.مهندسین رادشید پس از تست اولیه و سفارشی سازی این پروژه با نصب ردیاب و دوربین‌هایی مجهز به ماژول‌های حسگر ضربه، تمامی اصول امنیتی را برای حفظ و سیانت از اموال مردم و دولت بکار بردند تا رضایت مشتریان و مسئولین هر دو باهم حاصل شود.

    ردیاب ATMردیاب ATMردیاب ATM  

    دستگاه ATM چیست و از کجا آمده؟
    ATM خودپرداز یا ATM به اختصار یعنی (Automated Teller Machine) یا به عبارتی " باجۀ اتوماتیک بانکی " است.دستگاه خودپرداز برای اولین بار در 16 بهمن سال 1351 توسط آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه بین المللی «باروس» انگلستان که در نصب باجه‌های اتوماتیک کامپیوتری در چند کشور جهان نظارت و شرکت داشته است و آقای «جیم ساترلند» متخصص باجه‌های کامپیوتری که اهل انگلستان است و هم اکنون مدیریت فنی شرکت «دیبا» را به عهده دارد وارد ایران شد که برای اولین بار توسط بانک بیمه بازرگانان به خدمت گرفته شد.دستگاه‌های قدیمی صدای خودپرداز کنونی را نداشتند و بسیار ابتدایی بوده‌اند و البته سرقت خودپرداز هم به شاخه‌های سرقت متصل نشده بود و چیزی به نام سارق عابر بانک،سارق ATM و سرقت خودپرداز وجود نداشت.

    اولین عابر بانک ایراناولین خودپرداز ایران[/caption]

    ردیاب دستگاه عابر بانک (خودپرداز_ATM) چیست؟
    وسیله‌ای است تحت پروتکل‌های GSS,GLL و سایر پروتکل‌های سازگار با زیرساخت‌های ارتباطی کشور توسط ماژول‌های پیچیدۀ ردیابی که به سامانۀ ردیابی رادشید نیز متصل هستند.این دستگاه‌ها قابلیت سفارشی سازی نیز دارند که تمامی مراحل طراحی تا ساخت و عرضۀ سخت افزاری و نرم افزاری آن توسط شرکت مهندسی رادشید انجام می‌شود.تمامی مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اخذ شده که مستندات آن هم از این لینک و هم مراجع ذیصلاح قابل پیگیری می باشد.
    اهمیت این موضوع که ارزش هر دستگاه چقدر است برای سارقین مهم نیست آنچه برای آنها مهم است وجه نقدی است که در ATM قرار میگرد و مبلغ آن بسته به نیاز و تراکنش انجام شده بین 20 تا 30 میلیون تومان پیش بینی می‌شود.برای مسئولین بانکی این موارد کاملاً مشخص و واضح است درجایی که حفظ اموال دولتی و جلوگیری از هتک حریم بانکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

     

    نصب ردیاب خودپرداز بانکی 

     

آخرین باند از سارقین عابربانک به دنبال چه بودند ؟
در سال جاری خبر از دستگیری باندی از سارقین خودپرداز شنیده شد که برای مرخصی از زندان خارج شده بودند و 5 دستگاه ATM شخصی و دستگاه خودپرداز ارزی را سرقت کرده‌اند که اسفندماه سال گذشته اولین اقدام این باند بوده است.
در نهایت پس از کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیس آگاهی طی عملیات 24 ساعته شناسایی و دستگیر شدند.
تاکنون سرقت خودپرداز جزو پرونده‌های درحال پیگیری پلیس آگاهی بوده است اما اخیراً هک خودپرداز به طرق مختلف نیز وارد شاخه‌های سرقت خودپرداز شده است.

ATM AVL

 

لینک کوتاه:https://Radshid.com/?=7684

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

پیشگیری از سرقت خودرو موضوع اصلی نشست همفکری استان

سرقت خودرو 
پیشگیری از سرقت 

سالهاست که تکنولوژی ردیابی وارد کشور شده است اما مثل سایر تکنولوژی‌ها نه فرهنگ آن برای عموم جا افتاده است و نه دید مردم نسبت به این تکنولوژی مساعد گشته است.در واقع هنوز حمایت همه‌گیری در این حوزه اتفاق نیوفتاده است.با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از کالای ایرانی و کار و تلاش مجدّانه، در همین راستا صبح امروز جلسه‌ای با موضوع استفاده از فناوری‌های نوین در پیشگیری از سرقت خودرو با حضور مسئولین امنیتی استان و مدیر بازرگانی شرکت دانش بنیان رادشید در محل سالن جلسات شهید تولایی دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، کیهان بهادر مدیر بازرگانی شرکت دانش بنیان رادشید توضیحاتی در خصوص قابلیت‌ها و مزایای استفاده از سامانه ردیاب خودرویی بیان کرد که مورد استقبال حاضرین جلسه قرار گرفت. وی از مسئولین ارگان‌ها و نهادها به ویژه صدا و سیما خواست که در جهت ترویج فرهنگ استفاده از ردیاب خودرو اطلاع رسانی‌های لازم را انجام نمایند. همچنین خطاب به نماینده سازمان صنعت و معدن و تجارت استان که در جلسه حضور داشت بیان داشت: که به منظور حمایت از کالای ایرانی و نیل به اهداف کشور در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه از ورود و عرضۀ کالاهای مشابه خارجی و بی‌کفیت ممانعت به عمل آورند.

جلوگیری از سرقت  

سرهنگ ریاحی رئیس اداره سرقت خودرو پلیس آگاهی استان در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارائه شده توسط شرکت رادشید حمایت پلیس را از این طرح اعلام نمود.

پیشگیری از سرقت خودرو 

عسگری نماینده شرکت‌های بیمه نیز در این جلسه ضمن حمایت از این طرح درخواست جلسات تخصصی با موضوع همکاری هرچه بهتر شرکت‌های بیمه با شرکت رادشید را اعلام نمود.

در پایان حسین کریمی کارشناس اداره کل پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اصفهان ضمن تشکر از حاضرین جلسه بیان داشت که به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح در استان حمایت‌های معنوی و حاکمیتی خود را به کار خواهیم برد.

تماس با واحد بازرگانی

درخواست نمایندگی

لینک کوتاه : https://radshid.com/?p=7687

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

هندهلد چیست؟

هندهلد چیست؟

آیا میدانید (HANDHELD=) هندهلد چیست؟
هندهلد وسیله‌ای است برای محاسبه و پردازش داده‌ها،که این وسیله قابل حمل بوده و طراحی آن بگونه‌ای است که براحتی در دست جای میگیرد.

هندهلد انواع مختلفی دارد:

اینکه هندهلد‌ چیست و یا چه کاربردهایی دارد را بتدریج برای شما توضیح خواهیم داد.هندهلد یا تکنولوژی دستگاه‌‎های دستی یا موبایل کامپیوترها که دارای یک صفحه نمایش با ورودی لمسی یا یک صفحه کلید مینیاتوری هستند.در واقع می توان آن را یک کامپیوتر دستی نیز تعریف کرد.وزن این دستگاه‌های پردازشگر معمولا کمتر از یک کیلوگرم است.هندهلدها در اندازه های مناسب به راحتی در جیب قرار میگیرند.ابعاد و وزن نکته ای است که کاربران حرفه‌ای به آن خیلی اهمیت میدهند چرا که مزیت این هندهلدها اینست که در حالیکه شما این دستگاه را در دستتان دارید همزمان هم از آن بتوانید استفاده کنید.

هندهلد چیست؟

رایانه‌های دستی که امروزه "Personal Digital Assitant" یا بطور اختصار PDA نامیده می شوند یک دستیار دیجیتالی لقب گرفته‌اند که با آنها می‌توان بسیاری از کارهایی را که پیش‌تر نیاز به صرف هزینه و زمان بود را در کسری از ثانیه انجام داد.حال آنکه به سمت دولت الکترونیک پیش می‌رویم این مهم خود گامی است برای الکترونیکی شدن که هم به محیط زیست کمک میکند و هم کیفیت خدمات شهری را افزایش میدهد و حتی به سیستم حمل و نقل شهری نیز کمک میکند.
هندهلدها می توانند با توجه به نحوۀ ورود اطلاعات به ورودی صفحه کلید یا لمسی تقسیم شوند که در بعضی موارد دارای صفحه کلید کوچک نیز می توانند باشند.
اولین هندهلدی که بعنوان دستگاه نوشتار دستی پذیرفته شد "نیوتن اپل" بود که بعداً نیز از بازار خارج شد.

هندهلد چیست؟

امروزه محبوب‌ترین هندهلدهایی که ورودی تایپ دستی را نیز ساپورت میکنند " Palm Pilot " از شرکت " 3com " است.
" Philips,Casio,NEC,Compaq " و سایر شرکت‌های دیگر هندهلدهایی با صفحه کلیدهای کوچک تولید می کنند.سیستم عامل " Palm " نیز اجازه توسعه برنامه کاربردی خاص توسط کاربران مبتدی را فراهم کرده میکند.این دستگاه‌ها گاهاً قابلیت‌های ویژه‌ای مثل بارکد خوان را نیز دارند و اغلب از تکنولوژی NFC یا RFID (فناوری مادون قرمز)نیز بهره میبرند.این تکنولوژی‌ها در واقع نوعی فرایند انتقال داده از نزدیک هستند.کامپیوتر دستی یا پردازنده دستی از سیستم عامل اندروید و ویندوز بیشترین پشتیبانی را می‌کند و بیشتر هندهلد‌ها برای انتقال داده با سیم، از درگاه RS232 یا COM استفاده می‌کنند.

هندهلد چیست؟ 

قیمت هندهلد با توجه به نوع و کارایی متفاوت است پس هر زمان که تصمیم به خرید هندهلد داشتید از طریق این لینک میتوانید با واحد بازرگانی تماس حاصل نمایید.
بیشتر هندهلدهای موجود از سیستم عامل اندروید و ویندوز استفاده میکنند و معمولاً از درگاه RS232 جهت انتقال داده استفاده میکنند.به دلیل اینکه عمدۀ استفادۀ این هندهلدها در صنایع است آنها را " هندهلد صنعتی " نیز می‌نامند.چند سالی هم هست که هندهلدهای موسوم به هندهلد پلیس،در اختیار افسران پلیس راهور قرار گرفته است.شاید شما هم این دستگاه را حین جریمه شدن دیده باشید!

برخی از کاربردهای هندهلد:

هندهلد چیست؟ 

• کشاورزی
آیا استفاده از هندهلدها اهمیت حیاتی دارد؟
تقاضای صنعت کشاورزی برای دستگاه های پیشرفتۀ دستی با جدیدترین تکنولوژی در کشور های صنعتی روبه افزایش است.گوشه‌ای از کمک‌هایی که این تکنولوزی به کشاورزی می تواند بکند بدین شرح است:
_پیگیری دام با استفاده از فناوری مادون قرمز
_مدیریت موجودی علوفه و انبارش
_مدیریت سیستم‌های آبیاری و موارد دیگر


• ساخت و ساز
دانستن اینکه چرا کارگران ساختمانی نیاز به تجهیزات نیرومند دارند سخت نیست اما آنچه که واضح است اینست که چگونه کارگران ساختمانی می توانند از رایانه های پیچیده استفاده کنند.
برای حمل نقشه‌ها به زمین در حال ساخت با وجود باران، باد، گرد و غبار و یا در محیط کار، ریختن غذا یا هر چیز دیگری که باعث از بین رفتن نقشۀ شما بشود جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که هندهلدها نسخه‌ای از نقشۀ شما را در حافظۀ خود ذخیره کرده‌اند.
انجام کار یا در محل سایت یا خارج از آن برای بررسی فهرست موجودی‌ها توسط هندهلدها قابل انجام است.کاهش هزینه‌ها و قرار گرفتن در مسیر درست و حفظ کار و تحویل به موقع آن به مشتری، همه اینها به کمک هندهلدها بسیار آسان است.

 هندهلد چیست

محیط زیست
می توان گفت بیشتر کارهای هندهلدها در راستای کمک به محیط زیست است.چراکه شاکلۀ این دستگاه‌ها در واقع حفاظت از محیط زیست است.حفاظت از محیط زیست و داشتن محیط زیستی بهتر دقیقاً همان سیاستی است که باعث تولید این دستگاه‌ها شده است.
با استفاده از کمک هندهلدها،بیولوژیست‌ها،دانشمندان و حافظان محیط زیست به یکی از سردسیرترین نقاط زمین برای جمع آوری نمونه های یخی سفر داشته‌اند.
استفاده از اطلاعات دقیق جغرافیایی برای سرعت بخشیدن به پاکسازی لکه‌های نفتی بعد از طوفان‌ها و گرد بادهای شدیدی نظیر گردباد "ترنادو" و بازرسی مدون و دیده‌بانی دارایی‌های دریایی و زیست محیطی برای رعایت دستورالعمل گزارشات درون سازمانی، یکی از کاربردهای این هندهلدها در اکو سیستم قطب‌ها است.

لینک کوتاه:7649=https://radshid.com/?p

  • محمد طلایی