رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


ردیاب ماهواره ای خودرو

GPS اصطلاحا به سیستم موقعیت یاب جهانی گفته می شود که توسط 24 ماهواره در اطراف زمین به تبادل اطلاعات می پردازند.

درخواست ها از طریق GPS های روی زمین برای ماهواره ها از بستر های مختلف ارسال می شوند و با استفاده از طول و عرض جغرافیایی ، موقعیت دقیق شما بر روی زمین تعیین شده و به دستگاه GPS ارسال می شود.

این عملکرد با قرار گرفتن بر روی ردیاب خودرو باعث کاهش سرقت و افزایش ضریب امنیت خودروها شده است که اصطلاحا به ” ردیاب ماهواره ای خودرو ” معروف می باشد.

ردیاب ماهواره ای خودرو ، علاوه بر موقعیت مکانی خودرو ، اطلاعات مفید دیگری را نیز در اختیار مالکین خودرو قرار میدهد. اطلاعاتی همچون میزان مسیر طی شده ، سرعت خودرو ، میزان مصرف سوخت ، وضعیت دزدگیر خودرو ، وضعیت روشن و خاموش بودن خودرو ، وضعیت اتصال باتری و …

این اطلاعات ، مدیریت و کنترل ناوگان های حمل و نقل و حمل بار و سوخت در سطح کشورها را آسان تر و امن تر کرده است.

ردیاب ماهواره ای خودرو به منظور استفاده در خودروهای شخصی ، ارگانی و اداری ، ناوگان های حمل و نقل مسافر ، حمل بار  و سوخت و … قابل استفاده است.

در این ردیاب ها پورت هایی برای افزایش کارایی تعبیه شده است. به طور مثال میتوان به انواع سنسور اثر انگشت ، سنسور میزان رطوبت و دما ، سنسور مصرف سوخت ، دوربین و … را نام برد. این سنسورها همچنین اطلاعات مخصوص خود را ارسال کرده و به افزایش دامنه مدیریت و کنترل وسایل نقلیه کمک می کند. به جز امر کنترل ناوگان ، ردیاب ماهواره ای خودرو باعث افزایش میزان ضریب امنیت خودرو ها شده و در هنگام سرقت ، قابلیت درگیری و همچنین کشف خودروی مسروقه را به همراه دارد.

بدین منظور می بایست اطلاعات ردیاب ماهواره ای خودرو خود را با پلیس در میان بگذارید.

با توجه به موارد اعلام شده ، محصولات رادشید از جمله ردیاب خودرو X1 و ردیاب خودرو X6 و همچنین ردیاب ترانزیتی ، ردیاب نظامی و ردیاب تریلر نمونه هایی از انواع ردیاب ماهواره ای خودرو با قیمت نازل می باشند که در این شرکت ارائه می گردند.

 

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت محصولات ، با واحد بازرگانی تماس حاصل فرمایید.

 

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰
ردیاب خودرو :

بسیاری از مردم درباره ردیاب خودرو اطلاعات کمی دارند ، در صورتی که با توجه به وضعیت آمار سرقت خودرو در طول سال ها و همچنین سطح امنیت خودروها در ایران ، تقریبا میتوان گفت هر دستگاه خودرو هر لحظه در معرض سرقت می باشد.

به گفته سارقان زمان مورد نیاز برای باز کردن درب خودروها ، بسته به مدل خودرو ، بین 10 ثانیه تا 3 دقیقه می باشد که پس از آن میتواند منجر به سرقت خودرو یا سرقت اشیا داخل خودرو میگردد و میتوان گفت دیگر دزدگیرها تاثیری در عملکرد دزدها ندارد.

در اکثر مواقع ، خودروها پس از سرقت به عنوان وسیله نقلیه برای انجام امور خلاف قانون مورد استفاده قرار میگیرند و یا اوراق شده و قطعات آنها به فروش میرسد. در صورتی که پس از سرقت خودرو ، نیروهای امنیتی و پلیس ، گزارشی مبنی بر سرقت خودرو از مالک آن دریافت نکنند از نظر قانون هرگونه اعمال غیرقانونی صورت گرفته با خودرو توسط سارقان ، به مالک خودرو نیز نسبت داده می شود و اثبات بی گناهی بسیار دشوار خواهد بود. اما در صورت گزارش ، مالک خودرو از هرگونه تخلف و قانون شکنی صورت گرفته با خودرو ، پس از گزارش  مبری خواهد بود.

درصورتی که خودرو دارای بیمه بدنه باشد ، پس از اثبات سرقت از طرف پلیس و ارائه مدارک به شرکت بیمه گذار ، تنها 80% از قیمت روز خودرو به مالک پرداخت میگردد.

با توجه به موارد ذکر شده ، ردیاب خودرو چه تاثیری بر روند پیشگیری از سرقت و مراحل پس از سرقت دارد؟

ردیاب خودرو وسیله ای بسیار کوچک است که با اتصال به خودرو ، به ارسال اطلاعات خودرو در هر لحظه و هر نقطه مکانی می پردازد. این وسیله که میتوان به آن ردیاب ماهواره ای خودرو نیز گفت ، گزارشاتی از جمله نقطه مکانی فعلی خودرو ، وضعیت خاموش یا روشن بودن خودرو ( خاموش کردن خودرو با یک دستور )، وضعیت اتصال باطری ، میزان سرعت ، میزان مسافت طی شده و … را ارائه میدهد. این اطلاعات میتواند به عنوان راهی برای پیشگیری از سرقت باشد.

حال آنکه در صورت سرقت خودرو ، با ارسال پیام و تماس اضطراری ، مالک را از این اتفاق مطلع میکند و با ارسال نقطه در لحظه ف مکان فعلی خودرو و وضعیت خودرو را مشخص میکند که با ارائه به پلیس می توان از مشکلات عدیده سرقت خودرو جلوگیری کرد.

برای دستیابی به اطلاعات ارسالی از ردیاب خودرو راههای متفاوتی وجود دارد. یکی از این روش های استفاده ازسامانه ردیابی خودرو یا سامانه مدیریت ناوگان می باشد. این سامانه کامل ترین راه برای دریافت اطلاعات و گزارشات مربوط به خودرو می باشد. در سامانه ردیابی خودرو گزارشاتی چون مسیر طی شده توسط خودرو ، میزان سوخت مصرف شده ، زمان های خاموشی و روشنی خودرو ، وضعیت باطری ، میزان سرعت خودرو ، شهرهای طی شده خودرو و … قابل ارائه است که با مراجعه به وب سایت سامانه ردیابی خودرو میتوانید از این اطلاعات بهره ببرید.

در نرم افزار اندروید همچنین گزارشاتی چون آخرین وضعیت خودرو ، سرعت متوسطه ، حداکثر سرعت ، میران مسافت طی شده در روز و … ارائه میگردد که برای دستیابی آسان تر به وضعیت خودرو تهیه گردیده است. نرم افزار ردیابی خودرو را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید.

با استفاده از ربات تلگرام اختصاص یافته به سامانه ردیابی خودرو نیز میتوانید به اطلاعاتی چون ردیابی آنلاین خودرو ، خلاصه وضعیت کنونی خودرو ، مسیر حرکت ، تخلفات رانندگی صورت گرفته ، شهرهای طی شده ، و… دست یابید.

در آخر میتوان نتیجه گرفت که برای جلوگیری از سرقت ، با توجه به آمار و گفته خود سارقان ف استفاده از قفل فرمان ، دزدگیر و ردیاب میتواند خطر سرقت را به حداقل کاهش دهد. در صورتی که دزدگیر به تنهایی مانعی سهل برای سارقان خودرو می باشد.

 

انواع دستگاه ردیاب خودرو و ردیاب های رادشید را میتوانید در صفحه ردیاب های رادشید مشاهده نمایید و برای خرید ردیاب این لینک را لمس کنید.

 

لینک کوتاه : https://radshid.com/?p=6722

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب کودک

ردیاب کودک:

ردیاب کودک با استفاده از سامانۀ موقعیت‌یابی جهانی (GPS) کنترل و حفاظت از کودکان را میسر می‌کند.در حالی که بسیاری از ساعت‌های هوشمند برای کودکان در بازار وجود دارد و حتی ساعت‌های هوشمندی برای کنترل و تناسب اندام وجود دارد،شما برای ردیابی کودک خود نیاز به ردیاب و GPS دارید.با استفاده از سیستم GPS می‌توانید نقطه دقیق شخص مورد نظرتان را روی نقشه و بر روی تلفن همراه، تبلت و یا از طریق رایانه رومیزی بواسطۀ سامانۀ ردیابی، ربات تلگرام، تماس تلفنی، پیامک و... کنترل کنید.بعضی از مدل‌های ردیاب کودکان، دارای حصار_جفرافیایی یا Geo_Fencing هستند که با شکسته شدن این حصار توسط عوامل خارجی و ایجاد اختلال، بلافاصله به والدین هشدار داده می‌شود.

در عین حال والدین می‌توانند برای فرزندان خود مسیری را در سامانۀ ردیابی تعریف کنند و در صورت خروج از این مسیر،بلافاصله هشداری به والدین ارسال می‌گردد.ردیاب ساعتی رادشید با درایت و همت مهندسین داخلی طراحی و ساخته شده است و مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح کسب کرده است.لذا اگر نیاز به بازدید اجمالی از خط تولید رادشید را دارید این لینک را لمس کنید.

برای مواقع اضطراری هم دکمه تماس با پدر و مادر روی دستگاه تعبیه شده است، با فشار دادن این دکمه و تعریف شماره تماس دلخواه، تماس تلفنی با شماره تعریف شده برقرار می‌شود که با آموزش به فرزندان در مواقع اضطراری می‌توان از این دکمه استفاده کرد.
حس فرمانپذیری و انطباق این ردیاب با اپراتورهای داخلی آن را به یکی از محبوب‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.با این ردیاب شما می‌توانید مسیری را برای هر رفت و آمد بطور پیش فرض تعریف کنید و در صورت تاخیر در رسیدن فرزندتان، از طریق سامانه هشداری را دریافت خواهید کرد.

از امکانات دیگر این ردیاب قابلیت شنود است،این امکان فراهم شده است که به راحتی والدین بتوانند به کمک این ردیاب به کودک خود نزدیک‌تر از همیشه شوند و در صورت بروز هرگونه ناهنجاری رفتاری و اخلاقی در محیط مدرسه، مسیر رفت و برگشت و... بتوان گامی موثرتر از قبل برای تربیت و کنترل فرزندانمان برداریم.هر ساله به قابلیت‌های ردیاب‌ها اضافه می‌شود و احتمالاً در آینده ماژول‌های تصویربرداری نیز به آن اضافه خواهد شد و یا توسط سنسورهای هوشمند می‌توان محیط اطراف را بر روی سامانه شبیه‌سازی کرد.

 

قیمت ردیاب کودک:

ردیاب کودکان و سامندان تقریباً از یک ماژول استفاده می‌کنند با این تفاوت که جنس این ردیاب‌ها برای کودکان مناسب‌تر بوده و از مواد نو استفاده شده تا در صورتی که کودکان آن را در دهان خود قرار دادند مشکلی برای کودک و ردیاب بوجودنیاید.در صورت بروز هرگونه مشکل نیز می‌توان با واحد پشتیبانی تماس گرفت.پس برای خرید، به دنبال ردیاب کودک ارزان نباشید و اگر هم هستید مطمئن شوید که موارد اصولی در آن رعایت شده تا به سلامت کودکان شما خدشه‌ای وارد نشود.

آیا می‌دانید کودک شما الان دقیقاً کجاست؟

بچه‌های کوچک نیاز به سرپرستی و حمایت همه جانبه دارند.زمانی که در روستا زندگی می‌کنیم، همه اغلب فامیل هستند و کنترل کودکان بسیار راحت‎‌تر از شهرهاست.زمانی که کودکان ما در شهرهای بزرگ به دنیا آمده و رشد می‌کنند شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که تکنولوژی سبب می‌شود اقوام مختلف در اجتماعی بزرگی نظیر کلان شهرها در کنار هم زندگی کنند.اما تجربه زندگی در کنار طیف وسیعی از مردم گاهی مخاطره آمیز است.با رشد شهرها جرایم نیز رشد کرده و رفته رفته سازمان یافته تر میشود.

ردیاب هوشمند کودک 

برای کنترل بیشتر کودکان خود باید از همین تکنولوژی در جهت برآورده شدن نیازهای خود برآییم.سالهاست که سامانۀ موقعیت‌یابی جهانی (GPS) در حال ارائه انواع مختلفی از خدمات شهری،نظامی،شخصی و... است.گاهی همین GPS به کمک بشر می‌آید و افراد را برای رسیدن به اهدافشان هدایت میکند.تکنولوژی GPS مثل یک روح کنار ما حضور دارد و این‌بار این تکنولوژی در راه برآوردن نیازهای کودکان و والدینشان به خدمت گرفته شده‌اند.به راحتی می‌توانید با ردیاب کودک، در صورت خروج کودکانتان از مسیر یا گم شدن سریعاً آنها را پیدا کنید این امر فقط با فشار دادن چند دکمه امکان پذیر است.

چه کسانی به ردیاب کودک نیاز دارند؟

ردیاب کودک مناسب کودکانی است که احتیاج به مراقبت دارند.کودکانی که در محیط‌های بزرگ دچار سردرگمی می‌شوند و توان برقراری ارتباط با محیط و افراد را ندارند.بهتر است به کودکان خود بیاموزیم که چگونه از وسایل ارتباطی به نحو صحیح استفاده کنند.این ردیاب‌ها اغلب قابلیت شنود و برقراری تماس را دارند تا در صورت نیاز ارتباط برقرار شود.
شاید اهمیت این مطلب چندان به چشم نیاید اما در صورت بروز مشکل مزیت این دستگاه آنچنان که باید به چشم می‌آید.

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

موشک کروز

موشک کروز

موشک و GPS (قسمت دوم)

 

6 آبان زادروز پدر موشکی ایران، سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم است.حسن تهرانی مقدم در ۶ آبان ماه ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران متولد شد. او پس از طی تحصیلات مقدماتی، موفق به اخذ مدرک کاردانی و کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد.

وی که در اولین روزهای تشکیل سپاه پاسداران به عضویت آن درآمده بود، در دوران جنگ عراق و ایران نخستین فرمانده توپخانه سپاه و بنیانگذار آن بود.

پس از آن تهرانی مقدم توپخانه را به حسن شفیع‌زاده سپرد و خود به یگان موشکی سپاه رفت و مسئولیت یگان موشکی را بر عهده گرفت. او همچنین در تشکیل و بنیان‌گذاری فرماندهی موشکی سپاه تأثیرگذار بود. حسن تهرانی مقدم با پایان جنگ وارد تحقیقات و توسعه فعالیت‌های موشکی سپاه پاسداران شد و در سازمان جهاد خودکفایی سپاه به عنوان مسئول سازمان مشغول به کار شد.

ساخت چند موشک در واحد موشکی سپاه تحت مدیریت او انجام شد و بدین خاطر برخی از همکارانش به او لقب پدر موشکی ایران دادند.

تحصیلات

حسن تهرانی مقدم، در مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مشغول به تحصیل بوده‌ است.وی درمرحله نخست در سال ۱۳۶۹ مقطع کاردانی و سپس در سال ۱۳۷۴ در دوره کارشناسی مهندسی ریخته‌گری در این دانشگاه دانش‌آموخته شد.

شهادت

حسن تهرانی مقدم در ۲۱ آبان‌ماه ۱۳۹۰ بر اثر انفجار زاغه مهمات در پادگان شهید مدرس در شهرستان ملارد، به همراه جمعی دیگر از همکارانش شهید شد.آنچه که امروز از توان موشکی داریم، حاصل خون این شهید بزرگوار و هزاران شهید دیگر است، روحش شاد و یادش گرامی باد.

موشک کروز چگونه کار می‌کند؟

موشک یکی از ابزارهای سیاسی یک کشور برای اعمال قدرت است.لزوماً هر ابزار جنگی برای تجاوز به خاک یک کشور نیست.انواع موشک بکار گرفته شده در تاریخ جان میلیونها نظامی و غیرنظامی را گرفته است.سیاست هر کشور در ابتدا دفاع از تمامیت ارضی خود و داشتن توان دفاعی در مقابل هرگونه تهدید است.موشک کروز از فناوری مرگباری بهره می‌برد که هنوز هم از آن استفاده می‌شود.در این مطلب سعی داریم پس از بررسی نحوۀ کارکرد موشک کروز، به ارتباط آن با GPS بپردازیم.

فناوری یک موشک و اجزای آن به همراه بهره‌گیری از دانش، دستاوردی بزرگ برای یک کشور محسوب می‌شود.انواع مختلف موشک در دنیا به کار گرفته می‌شود که هر کدام مختص از بین بردن اهداف خاصی هستند و برای از بین بردن این اهداف طراحی و ساخته شده‌اند.

هر موشک از یک کلاهک جنگی حاوی مواد منفجره، مخزن سوخت، موتور یا راکت، باله، هدایتگر و هدف‌یاب تقسیم می‌شود.در واقع موشک از موتوری بهره می‌برد که خود یک راکت است و آن را می‌توان یک راکت هدایت شونده معرفی کرد.اما موشک کروز به جای راکت از یک موتور جت بهره می‌برد.در واقع موشک کروز یک هواپیمای بدون سرنشین نیز تلقی می‌شود.


تفاوت بین موشک و راکت چیست ؟

موشک هدایت شونده یا به اختصار "موشک" ، پرتابه‌ای است که با نیروی خودکششی به سمت هدف پرتاب شده و در حین عملیات قابل هدایت است اما راکت یک پرتابه با نیروی خود کششی است که قابلیت هدایت را ندارد.

انواع مختلف موشک به طور کلی به دسته‌های زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  1. هوابه‌هوا
  2. هوابه‌سطح
  3. سطح‌به‌سطح

همچنین موشک‌ها از لحاظ سطح پایۀ پرتاب به موشک زمین‌ پایه، موشک هوا پایه و موشک دریا پایه تقسیم می‌شوند.

مشخصۀ یک موشک کروز، دقت باور نکردنی آن است.موشک کروز می‌تواند 1000 مایل پرواز کند و یک هدف به اندازه یک خودرو در یک گاراژ را مورد اصابت قرار دهد.
موشک‌های کروز نسبت به ردیابی بسیار تاثیر پذیر و قابل گریز هستند چرا که در ارتفاع پایین نسبت به زمین پرواز می‌کنند.

چهار سیستم به هدایت دقیق یک موشک کروز کمک می‌کنند تا به طور دقیق، هدف را مورد اصابت قرار دهد:
  • IGS : سیستم هدایت جبری
  • Tercom : تطبیق حد فاصله بر روی زمین
  • GPS : سیستم موقعیت یابی جهانی
  • DSMAC : ارتباط درانطباق دهنده محل برخورد




    ادامه در لینک زیر:
  • لینک کوتاه: https://www.Radshid.com/?p=8414
  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب ارزان خودرو:

در ابتدا میخواهیم این موضوع را روشن کنیم که ردیاب خودرو چگونه کار میکند؟

ردیاب، مجهز به یک ماژول موقعیت‌یاب است که با استفاده از ماهواره‌های GPS و GLONASS موقعیت مکانی شما را از آنتن‌ ردیاب گرفته و به ماهواره می‌دهد و سپس این موقعیت سه بعدی سازی می‌شود.پس ازین ما می‌توانیم مکان خود را بر روی نقشه مشاهده کنیم.تمامی این رویه‌ها با پروتکل‌های جهانی منطبق است تا طول و عرض جغرافیایی دقیق شما را نمایش دهد.

برای نمایش این داده‌ها نیاز به یک سامانۀ تحت وب است که اغلب بصورت ربات تلگرام و برنامه‌های ردیابی نیز در بازار عرضه می‌شود.شما با استفاده از این داده‌ها می‌توانید خودروی خود را نظارت کنید و حتی در صورت سرقت خودرو به راحتی می‌توانید با ارسال یک دستور  ساده، خودروی خود را خاموش کنید.
در زیر گزارش تصویری از نصب ردیاب ارزان خودرو بر روی انواع مختلفی از خودروها، در متن نمایش داده شده است.

ردیاب ارزان خودرو لزوماً به این معنی نیست که از کیفیت ردیاب کاسته شده است.شرکت رادشید ردیاب‌های متنوعی برابر با نیاز مشتریان خود عرضه کرده است.مثلا ردیاب خودرو مدل X8 قابلیت تصویر برداری دارد ولیکن ردیاب خودروی ارزان قیمت، این قابلیت را ندارد اما قابلیت ردیاب ارزان خودرو، قیمت رقابتی و ارسال و دریافت اطلاعات است.
برای استعلام قیمت این ردیاب خودرو می‌توانید این لینک را لمس کنید و برای ” بازدید اجمالی از خط تولید رادشید “ می‌توانید این لینک را لمس کنید.

بازار ردیاب‌ خودرو رو به پیشرفت است، چرا که با وجود هشدارهای ادارۀ استاندارد به خودروسازان مبنی بر افزایش سطح امنیتی خودروها، هنوز سارقینی هستند که به راحتی کمتر از ده ثانیه خودروهای داخلی و حتی خارجی را سرقت می‌کنند.باید بدانیم که استفاده از ابزارهایی مثل دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال و… البته که خوب است اما تنها جنبۀ بازدارنگی دارد که طبق گزارشات پلیس آگاهی، بسیاری از خودروهای مسروقه و مکشوفه، از ابزارهای فوق نیز استفاده کرده‌اند.اینگونه تجهیزات امنیتی نظیر قفل پدال و امثالهم فقط زمان سرقت سارقین را کمی طولانی‌تر میکند.

به نظر شما ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟
راه‌های جلوگیری از سرقت چیست؟

در این میان ورود ردیاب‌های چینی با کیفیت پایین، در وهلۀ اول نظر مشتریان را به سمت خود می‌برد، اما پس از گذشت زمان علت قیمت پایین این ردیاب‌ها مشخص می‌شود.

سوالی که پیش می‌آید این است که آیا برای این ردیاب‌ها خدمات پس از فروش وجود دارد؟ و آیا خدمات پس از فروش آن با ردیاب‌های داخلی قابل مقایسه هست یا خیر!
با خرید ردیاب‌های چینی و بی‌کیفیت، کام واسطه‌گران شیرین می‌شود و تولیدکننده و خریدار متضرر می‌شوند.

ردیاب خودرو علاوه بر بحث امنیتی می‌تواند راهی برای مانیتورینگ کسب و کارهای مختلفی نظیر شرکت‌‌های پیمانکاری نظیر پیمانکاران شرکت‌های نفتی و یا حتی شرکت‌های تبلیغاتی نظیر تراکت پخش کن‌ها نیز کاربرد دارد.

انواع ردیاب خودرو:

با توجه به نوع خودرو‌های موجود، ردیاب خودرو نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌شود اما این بدین معنا است که با توجه به نحوۀ کاربری خودروها، نوع ردیاب‌ها نیز متفاوت می‌شود.

 ردیاب X6

چگونه می توان از ردیاب ارزان خودرو استفاده نمود ؟

پیش از نصب دستگاه ردیاب ماشین، یک سیم کارت داخل آن قرار می گیرد که فراهم کننده اینترنت لازم برای ارسال اطلاعات مربوط به اتومبیل بر روی سایت رادشید است. از لحظه نصب ردیاب، مالک خودرو با مراجعه به سایت رادشید قادر به مشاهده کلیه اطلاعات مربوط به خودرو خواهد بود.

همچنین کاربر قادر است درصورت نیاز به دلخواه به ردیابی خودرو از طریق sms یا نرم افزار اندرویدی رادشید اقدام نماید.

برای نصب ردیاب در سراسر کشور، نگران نباشید مابیش از 24 نماینده در سراسر کشور داریم که آمادۀ خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان هستند.
نصب ردیاب خودرو زمانبر نیست و توسط نمایندگان شرکت رادشید انجام می‌شود.ردیاب‌هایX1,X6,X8 همه در داخل اتاق خودرو نصب می‌شوند که توانایی پوشش شبکه را قبلاً به اثبات رسانده‌اند.

برای آشنایی با نحوۀ خرید و چگونگی کارکرد یک ردیاب می‌توانید این لینک را لمس کنید.

 

 
  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

دستگاه سیپاد

دستگاه سیپاد:

کلیات این طرح بدین شرح است:

دستگاه سیپاد حاصل طرح ملی تجهیز ناوگان حمل‌و‌نقل درون شهری و حومه‌ای و تجهیز این ناوگان به سامانه جامع پایشی است که تمامی خودروهای در حال خدمت در این حوزه اعم از مینی‌بوس، اتوبوس، ون، تاکسی، سرویس‌های مدارس و ... را در برمی‌گیرد.هدف اصلی از نصب این تجهیزات بر روی ناوگان حمل و نقل و مسافربری کشور، بهره‌برداری از اطلاعات آن در طرح پایش و تخصیص سوخت ناوگان می‌باشد لذا کلیه دستگاه‌ها، استاندارهای مورد تایید کارگروه تخصیص سوخت مبتنی بر پیمایش را دارا می‌باشند; با این حال مشخصات فنی به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند تا حد ممکن سایر نیازهای متعارف را نیز پوشش دهد.

سامانه یکپارچه پایش عملکرد ناوگان درون شهری سیپاد

سیپاد چیست؟

به منظور مدیریت کارآمد، فرآیند همکاری با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دستگاه سیپاد و ایجاد هماهنگی‌های لازم، طرحی ایجاد شده است که زیر ساخت‌های آن توسط شرکت رادشید فراهم شده است و نام این زیر ساخت را " سامانه یکپارچه پایش عملکرد ناوگان درون شهری " موسوم به سیپاد نهاده‌اند.

سامانه یکپارچه پایش عملکرد ناوگان درون شهری سیپاد

دستگاه هوشمند سیپاد:

گسترش سریع شهرها و نیازمندی‌های روزافزون آنها موجب شده است تا ارائه خدمات مناسب به شهروندان و فعالین حوزه حمل و نقل درون شهری بر مبنای قواعد، زیرساخت‌ها و سازوکارهای قدیمی به آسانی ممکن نباشد.از طرفی همراه شدن با این تغییرات سریع، لزوم بهره‌گیری از نوآوری مدیریتی، نرم‌افزاری و ایجاد زیرساخت‌های جدید را بیش از پیش نمایان ساخته است.

Sipad

قیمت سیپاد:

قیمت این دستگاه بدون احتساب سیم کارت و شارژ یکساله می‌باشد که توسط نهادهای نظارتی نیز مورد تایید می‌باشد.شهرداری بر اساس شاخص‌های تعیین شده، هم بر روی قیمت دستگاه هوشمند سیپاد نظارت دارد هم بر روی عملکرد شرکت‌های ارائه دهندۀ خدمات دستگاه سیپاد، این یعنی نهاد نظارتی بر این طرح شهرداری می‌باشد که در صورت اعلام هرگونه مشکل از طرف مالکان ناوگان حمل‌و‌نقل و مسافران، مجاری رسیدگی و رفع مشکلات آنها به شهرداری‌ها ختم می‌گردد.

برای ملاحظۀ "مشتریان و مجوزهای شرکت رادشید" این لینک را لمس کنید و برای "بازدید اجمالی از خط تولید شرکت رادشید" این لینک را لمس کنید.

لیست قیمت ردیاب و قیمت دستگاه سیپاد را می‌توانید از طریق این لینک  استعلام کنید و در صورت نیاز به خرید دستگاه سیپاد اطلاعات لازم را دریافت کنید.

«طرح ملی تجهیز ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری و حومه‌ای به سامانه جامع پیمایش» با تمرکز بر هدفمندسازی تخصیص یارانه‌های حاکمیتی به بخش حمل‌و‌نقل درون شهری و حومه‌ای، نگاهی ویژه به توسعه زیرساخت‌های هوشمند ناوگان شهری داشته که در نهایت علاوه بر ارتقای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش حمل‌و‌نقل درون شهری، گامی مهم در جهت تحقق «شهری هوشمند» خواهد بود.

لینک کوتاه: https://www.Radshid.com/?p=8545

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب کوله پشتی:

ردیاب کوله پشتی شاید واژۀ جدیدی باشد اما در شرایط بحرانی کارایی این وسیله بقدری زیاد است که می‌تواند حافظ جان و مال اشخاص باشد.خوشبختانه زیر ساخت ارتباطی کشور رو به بهبود است و با چند سال گذشته قابل مقایسه نیست.
این روند رو به رشد در آینده چشمگیرتر نیز خواهد شد.همه ما وقتی میخواهیم به سفری برویم کوله پشتی و یا ساکی را به همراه خود می‌بریم.علت آن هم این است که علاوه بر وسایل ضروری برخی وسایل الکترونیکی و ... وجود دارند که بدون آنکه ضروریتی داشته باشند همسفر ما می‌شوند.این وسایل اغلب از لحاظ بعد روانی بسیار اهمیت دارند بطوریکه نبودشان باعث ایجاد خلایی می‌شود.

مجموع وسایل ضروری و غیر ضروری درون ساک، چمدان و یا کوله پشتی قرار میگیرند.نیاز است برای جلوگیری از هرگونه اقدام خرابکارانه، یا بروز هرگونه مشکل از ردیاب کوله پشتی، ردیاب کیف پول، ردیاب چمدان و ... استفاده کرد.
معمولاً از کوله پشتی برای سفرهای دراز مدت استفاده می‌شود.پس برای پوشش این مدت زمان نیاز به یک باتری با عمر بالا است که بتواند مدت طولانی بدون نیاز به شارژ، رسالت خود که همان ارسال نقطه بصورت دقیق است را انجام دهد.

ارسال نقطه بدون خطا یکی از دغدغه‌های برنامه‌نویسان و سازندگان ردیاب در دنیا است تا بتوانند ماژولی را عرضه کنند که با پروتکل‌های مربوطه به خوبی منطبق شده تا ارسال نقطۀ دقیقی را حاصل آورد.
نکتۀ بعدی خصوصیت مقابله با اختلالات GPS یا Anti Jamming است.ماژول‌هایی که انطباق‌پذیری بیشتری دارند و بروزتر هستند این خاصیت را به خوبی پوشش می‌دهند.

ردیاب کوله پشتی ارزان قیمت:

گاهی لازم است برای خریدی مناسب تحقیق کرد و از هر نظر جوانب کار را سنجید و یا با افرادی که تجربه و دانش بیشتری دارند مشورت کرد.لزوماً هر ارزانی دلیل بر بی کیفیتی نیست.دلیل ارزانی می‌تواند خدمات پس از فروش و یا محدود کردن امکانات باشد.
برای بهبود وضعیت باتری می‌توان از ردیاب پاوربانکی نیز استفاده کرد.این وسیله هم وضعیت باتری را بهبود می‌بخشد و هم خود قابلیت ردیابی دارد.باتری ردیاب پاوربانکی توانی بالغ بر 20000mA دارد که در نوع خود مثال زدنی است.

اما در مجموع باتری ردیاب کوله پشتی تا چند هفته بدون نیاز از شارژ مجدد است بدین صورت که بدلیل داشتن سنسورهای حرکتی، در صورت عدم تحرک، ردیاب در حالت Sleep Mode قرار میگیرد.از قابلیت‌های دیگر این ردیاب، داشتن ماژول حساس به زاویه است که با تغییر زاویۀ حرکتی،نقطه‌ای ارسال می‌گردد که تغییر مسیر را به راحتی بر روی سامانه ردیابی می‌توانید ملاحظه کنید.قابلیت بعدی تعریف مسیر از پیش تعیین شده است که در صورت خروج از مسیر بلافاصله از طریق پیامک و هشدار به سامانه، ردیاب خروج از مسیر اصلی را اعلام می‌کند.

ساز و کار یک ردیاب به صورت ساده بدین گونه است که:

موقعیت مکانی توسط ردیاب به ماهواره ارسال شده و این موقعیت سه بعدی سازی شده با استفاده از طول و عرض جغرافیایی می‌تواند موقعیت مکانی را روی نقشه نمایش دهد.

برای خرید ردیاب کوله پشتی بهتر است اطلاعات هر چند جزئی اما کلیدی در مورد سامانه‌های ردیابی و ابزارهای موجود پیدا کنید.همچنین از آخرین تخفیف‌‌ها و امکانات بروزرسانی شده آگاهی داشته باشید.این امکان را ما برای شما فراهم کردیم.هر زمان که نیاز به مشاوره دارید کافی است دکمۀ راهنمای خرید ردیاب لمس کنید و با کارشناسان بخش بازرگانی ارتباط بگیرید.در صورت تمایل به " بازدید اجمالی از خط تولید شرکت رادشید " میتوانید روی این لینک کلیک کنید.

لینک کوتاه :https://www.Radshid.com/?p=8362

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب جیبی

ردیاب جیبی

ردیاب جیبی وسیله‌ای است بسیار کوچک با وزن کم و قابلیت بالا برای ردیابی اشخاص و یا وسایل شخصی مثل ردیابی کیف پول،ردیابی چمدان،ردیابی کوله پشتی و...

بهترین ردیاب جیبی ردیابی است که بتواند با جثه کوچک خود بهترین عملکرد را در ارسال نقطه داشته باشد و در عین حال بتواند دقت ارسال نقطه را حفظ کند.این مهم نیازمند طراحی دقیق و کارآمد متناسب با اپراتورهای داخلی است مضافاً بر اینکه می‌بایست از لحاظ نرم افزاری و پشتیبانی سرور در وضعیت مطلوب و امنی باشد.

ردیاب جیبی راهکاری فراهم آورده تا افرادی مثل سالمندان که از بیماری‌هایی مثل آلزایمر یا پارکینسون و نظیر آن که در آن فراموشی و اختلالات رفتاری وجود دارد رنج می‌برند در حیطه امن قرار بگیرند.در جامعه کنونی بیماری‌هایی وجود دارد که علی الظاهر فرد بیمار کاملا عادی به نظر می‌رسد اما از بهره هوشی کمی بهره می‌برند و یا ممکن است دچار فراموشی شوند، بیماری‌هایی نظیر سندروم داون نیز در این دسته بندی قرار میگیرد.در واقع بین فراموشی و ردیابی، پارکینسون و ردیابی و آلزایمر و ردیابی ارتباط نزدیکی وجود دارد چرا که با وجود اختلالات روانی و رفتاری حتماً نیاز به کنترل بیشتر افراد وجود دارد.

البته یکی از راه‌‌های جلوگیری از آلزایمر رانندگی است که بهتر است برای جلوگیری از گم شدن همراه راننده باشید و یا از ردیاب خودرو استفاده کنید.


راهنمای خرید ردیاب:

خرید ردیاب جیبی بسیار آسان است.برای مشاوره قبل از خرید و اطلاع از قیمت ردیاب جیبی این لینک را لمس کنید.ردیاب جیبی در دستۀ ردیاب‌های شخصی کوچک یا ردیاب‌های بسیار کوچک مخفی قرار می‌گیرد.
این دستگاه وسیله ای بسیار مناسب و کارآمد برای حفاظت و کنترل افراد است که قابلیت‌های آن امکان شخصی سازی و ارتقا را دارد.
شما برای حفظ سرمایه های گران بهای خود نیاز به محافظت دارید، گاهی بصورت مستقیم و گاهی نیز به صورت غیر مستقیم، پس برای حفاظت نیاز به ابزار مناسب دارید.

پس از خرید ردیاب شما به سرورهای امنی نیاز دارید تا اطلاعتان شما بر روی آن ذخیره شود.سرورهای رادشید در عین ایجاد امنیت، سرعت بالایی دارند که توانسته‌ مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ نماید.برای بررسی مشتریان ما و مجوزهای ما این لینک را لمس کنید.

لینک کوتاه: https://www.Radshid.com/?p=8431

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

موشک و GPS

موشک و GPS  (قسمت اول)

موشک و GPS چه ارتباطی با هم دارند؟
شاید شما هم به طور مستقیم یا از طریق فضای مجازی ویدئو های حملات موشکی و هدایت آنها از طریق پهپادها را دیده باشید.شاید همین امروز خبر حمله موشکی ایران به مواضع تروریست‌‌های الاهوازیه را در بوکمال سوریه شنیده باشید.

هدایت و کنترل این موشک‌ها به چه طریقی است؟
حمله موشکی سپاه به مواضع دشمن با چه الگوریتمی اتفاق می‌افتد؟

 

با استفاده از سازگاری سیستم GPS هر موشکی را می‌توان هدایت و کنترل کنترل کرد.موشک های هدایت شونده توسط GPS دارای توانایی های بالای ناوبری، نقشه برداری و تفکیک استثنایی هستند.پس از راه اندازی GPS کلاهک میتواند به کمک GPS و سیستم ماهواره‌ای و پردازنده کامپیوتر به هر نقطه از جهان با توجه به برد و خرج موشک پرتاب شود.

سیستم GPS این امکان را فراهم میکند تا انواع مختلف بمب های نظامی نظیر ICBMs، موشک کروز و انواع بمب‌ها با دقت بالا هدف خود را مورد اصابت قرار دهند.
پرتابه‌های تسلیحاتی که به سیستم GPS مجهز هستند توانایی تحمل شتاب 12000 G را دارند و قابلیت توسعه تا کالیبر 155 میلیمتر را نیز دارند.
طیف وسیعی از تکنیک ها، بویژه بسامد همبستگی باریک، برای کاهش خطاهای چندگانه توسعه داده شده است.

معرفی:

سیستم هدایت موشکی در دهه‌های گذشته به سرعت رشد کرده است. پیشرفت های غیر منتظرۀ اخیر در حوزه تکنولوژی ساخت تسلیحات موشکی، این  اطمینان را می دهند که کلاهک‌های هوشمند نقش بیشتری برای حفظ برتری نظامی ایفا خواهند کرد.

 

بزرگترین نگرانی‌ها برای هدایت یک موشک زمانی است که قرار است موشک به یک محل خاص برخورد کند و باید بیشترین دقت را در هدایت آن به خرج داد.
با این وجود برای برخی از موشک‌های پیشرفته این هدایت و فرماندهی بصورت Autopilot تعریف شده است.از سوی دیگر، دستورات توسط برخی از منابع خارجی به موشک منتقل می شوند.

نحوه هدایت در موشک ها متفاوت است:

  • هدایت لیزری موشک

  • هدایت راداری موشک

  • هدایت با استفاده از سیم

  • هدایت توسط GPS

هدایتگرهای مواصلاتی با استفاده از GPS:

ایده اصلی و عقبۀ طراحی اسلحه هدایت شونده با GPS در واقع استفاده از بسته سه محور جایروسکوپ/شتاب سنج است که این اطلاعات به کاربر پرتابگر منتقل شده که از کد های GPS PPS/P_Code تبعیت می‌کنند.چنین سلاح‌هایی به عنوان "مهمات دقیق" تعیین می‌شوند.چرا که احتمال خطای CEPs یا (احتمال خطای دایره‌ای) برای کنترل برخورد موشک در نقطه اصابت می‌رود و لازم است دقت برخورد بصورت نقطه‌ای باشد که این دقت از سیگنال‌های GPS P -code که معمولا حدود 40 Ft می‌باشد گرفته می‌شود.


 

گام بعدی ارتقاء موشک قبل از پرتاب به فناوری DGPS است.این فناوری موقعیت برخورد را تخمین می‌زند.این فناوری اجازه می‌دهد تا خطاهای GPS در زمان پرواز موشک به سمت هدف اصلاح شود.این چنین سلاح‌هایی، چنان دقیق طراحی شده‌اند که نتایج پرتاب موشک‌های مجهز به این سامانه خیلی دقیق‌تر از موشک‌های هدایت لیزری است.به طور بالقوه با CEPs چندین پا/feet.

DGPS چیست؟

سیستم موقعیت‌یاب تفاضلی (Differential Global Positioning System) نوع پیشرفتۀ GPS است که دقت موقعیت مکانی را از 15 متر به 10 سانتی‌متر کاهش داده است.DGPS خطاهای ناشی از GPS را تقلیل بخشیده و مکان‌یابی را دقیق‌تر کرده است.خطاهای ناشی از GPS به دلیل شرایط نامناسب جوی اتفاق می‌افتد.

این سامانه بر روی هواپیماهای جنگی نیز فعال است.به منظور جلوگیری از هدر رفت مهمات یک هواپیمای جنگی، نیاز به یک گیرندۀ DGPS است،یک گیرندۀ GPS به چندین قفسۀ پرتاب (ejector racks) یا پایلون (pylon) متصل است تا هدف را بارگیری کرده و مختصات نقطۀ پرتاب را راحت‌تر هماهنگ کند.
برای شکست مشکلات هدایتگرهای لیزری در حال حاضر در جو نامناسب اتمسفریک، رادار از طریق یک رویۀ GPS وارد شده تا موشک را به سمت هدف هدایت کند.

 

لینک کوتاه:https://www.Radshid.com/?p=8338

 

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب پاوربانکی PR3+ Model V1.1:

ردیاب پاوربانکی چیست؟
پاور بانک چیست؟

وسیله ای است برای ذخیره سازی انرژی تا هر زمان نیاز باشد نسبت به بارگیری انرژی اقدام شود.در واقع یک باتری همراه برای شارژ کردن قطعات الکترونیکی.
امروزه استفاده از پاور بانک در مکان هایی که دسترسی به برق امکان پذیر نیست بیشتر به چشم میخورد.دغدغه اتمام شارژ باتری تلفن همراه یا گجت های این چنینی با این وسیله برای مدتی طولانی مرتفع گردیده است.تصور کنید فرزند شما برای مسافرت به شهری دیگر نقل مکان کرده کرده است.


این وسیله هم در صورت اتمام شارژ برقی نیاز فرزند شما را رفع میکند هم هر زمان که بخواهید می توانید موقعیت مکانی عزیزانتان را مانیتورینگ کنید.هدیه‌ای مناسب، پرکاربرد و با کیفیت که در صورت بروز مشکل از تیم پشتیبانی و انفورماتیک مجرب بهره می‌گیرد.ماژول ردیابی پاور بانک کاملاً مشهود نیست و برای عامه مردم قابل کشف نیست.

 

 

پاور بانک خوب :

سوالی که شاید برای شما هم پیش بیاید این است که منبع تغذیه ماژول ردیابی چقدر از عمر باتری پاور بانک کسر میکند و یا چقدر در مصرف انرژی تاثیر گذار است؟


واقعیت امر این است که ماژول ردیابی حداقل 6 هفته را بدون اتصال به برق می تواند سپری کند، در واقع عمر باتری پاوربانک 6 هفته است.عمر باتری پاور بانک هم نسبت به مدل های معمولی در بازار بسیار قابل ملاحظه بوده که توان این ردیاب پاوربانکی 20000 آمپری، آن را یکی از ردیاب های پاور بانکی خوب طبقه بندی کرده است.

پاور بانک جیبی:

ردیاب پاور بانک وسیله ای است که قابلیت حمل را به راحتی دارد این وسیله به راحتی در جیب جا می‌گیرد و ابعاد آن مناسب استفاده هر کاربری است.در واقع این ردیاب User Experience یا به قولی ردیاب کاربر پسند است.


نحوۀ ردیابی از طریق سامانۀ ردیابی رادشید، پیامک،نرم افزار رادشید،تماس تلفنی و ربات تلگرام می باشد که به راحتی بسته به دسترسی شما به هرکدام از مسیر های فوق قابل پیگیری می باشد.

با ذکر این نکته که یکی از قابلیت های این ردیاب توانایی تشخیص تغییر زاویه حرکتی،توقف ها و شخصی سازی ماژول ردیابی است به سراغ سایر قابلیت های این ردیاب میرویم :

  

کارکرد طولانی مدت یک ردیاب قابل حمل، یکی از نیازهای مهم استفاده کنندگان از چنین محصولاتی می‌باشد.مدل PR3 رادشید در سه جعبه متفاوت با ظرفیت و ابعاد متفاوت جهت کارکرد طولانی مدت ردیاب قابل حمل ایجاد گردیده است.جعبه خاص این محصول ,استفاده از آن برای مصارف امنیتی را نیز مناسب کرده است.

مصرف کم انرژی, مدت زمان کارکرد بیش از 40 روز و مسیریابی دقیق آن باعث شده که این محصول, یک محصول ایده آل جهت بسیاری از مصارف گردد.

سنسور تشخیص حرکت این ردیاب باعث مدیریت ارسال اطلاعات و کاهش مصرف انرژی (در حد 5 میلی آمپر) گردیده است.برای اطلاع از قیمت ردیاب پاوربانکی و یا خرید ردیاب پاوربانکی لازم است این لینک را لمس کرده و از یکی از طرق پیشنهاد شده با ما ارتباط بگیرید.

 

 

 

برخی قابلیتهای خاص:

· قابلیت OTA - آپدیت فریمور از بستر GPRS

·دارای آنتن GNSS داخلی با قابلیت آنتن دهی بالا

·دارای آنتن GSM داخلی

·سنسور تشخیص حرکت

·دارای سیستم مدیریت مصرف انرژی در حالت بدون حرکت

·قابلیت محاسبه مسافت به صورت سخت افزاری

·باطری داخلی با ظرفیت 6000 الی 20000 میلی آمپر ساعت

·موقعیت یابی بر اساس LBS & GPS

·دارای میکروفن داخلی

لینک کوتاه: https://www.Radshid.com/?p=8115

 

  • محمد طلایی