رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جلوگیری از قاچاق کالا با ردیاب رادشید :

یکی از دغدغه های دولت و نهادهای نظارتی کنترل قاچاق کالا مخصوصاً مواد نفتی است.با توجه به قیمت پایین حامل‌های سوخت در ایران در مقایسه با کشورهای غربی و حوزه خلیج فارس تمایل قاچاق بنزین و گازوئیل بسیار بالاست.

قاچاق کالا چیست؟

کنترل لحظه به لحظه ناوگان حمل و نقل با ردیاب رادشید 

تعریف قاچاق کالا بدین صورت است :

قاچاق یعنی ورود یا خروج کالا یا تکنولوژی و یا اجناس از مرزهای کشور که طبق قانون غیر مجاز تلقی می‌شود

را گویند.برای مثال با ورود گرانول پلاستیک ممکن است صنایعی مانند پتروشیمی دچار ضرر و زیان شوند و

بدنبال آن عدۀ زیادی شغل خود را از دست بدهند.

 

 

 

مجازات قاچاق کالا چیست؟

ماده ۲۲) هرکس مرتکب قاچاق کالای ممنوع گردد یا کالای ممنوع قاچاق را نگهداری یا حمل نماید یا بفروشد، علاوه بر ضبط کالا به‌ شرح زیر و مواد (۲۳) و (۲۴) مجازات می‌شود:

الف- در صورتی‌ که ارزش‌ کالا تا یک میلیون (۱.۰۰۰.۰۰۰) تومان باشد، به جزای نقدی معادل دو تا سه برابر ارزش کالای ممنوع قاچاق

ب- در صورتی که ارزش کالا از یک میلیون (۱.۰۰۰.۰۰۰) تا ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) تومان باشد به جزای نقدی معادل سه تا پنج برابر ارزش کالای ممنوع قاچاق

پ- در صورتی که ارزش کالا از ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) تا صد میلیون (۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰) تومان باشد به بیش از شش ماه تا دو سال حبس و به جزای نقدی معادل پنج تا هفت برابر ارزش کالای ممنوع قاچاق

ت- در صورتی که ارزش کالا بیش از صد میلیون (۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰) تومان باشد به دوسال تا پنج سال حبس و به جزای نقدی معادل هفت تا ده برابر ارزش کالای ممنوع قاچاق

البته تبصره این قوانین بسیار زیاد است که برای مشاهده تمامی مواد و تبصره‌ها این لینک را کلیک کنید.

 

حجم قاچاق کالا در سال 1396:

حجم قاچاق کالا در سال گذشته بالغ بر 12.6 میلیارد دلار بوده است.اما چگونه این رقم محاسبه می‌شود؟
بدواً باید گفت برای تحلیل این قضیه باید از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمک گرفت.در گام بعدی برای ایجاد بانک داده قوی نیاز به کارشناسان سازمان آمار کشور و مراکز علمی تحقیقاتی با استفاده از روش های علمی است.

به زبانی ساده میزان تولید و میزان تقاضا را برآورد کرده و میزان تقاضای مازاد را توسط روش‌های محاسباتی محاسبه کرد.این شکاف که تقاضای مازاد را پوشش داده است رقمی معادل 12.6 میلیارد دلار بوده است که با توجه به عدم وجود منابع داخلی، مرزهای کشور و قاچاق کالا را متوجه می‌شود.

قاچاق کالا چگونه اتفاق می‌افتد؟

برای مثال می‌توان به قاچاق سوخت گریزی زد.وقتی ارزش یک کالا در داخل و خارج از مرزها بسیار متفاوت باشد و یک حاشیه سود بالایی رو ایجاد کرده است یقیناً برای سودجویان ایجاد طمع خواهد کرد.یکی از علت‌های قاچاق را می‌توان مشکلات راننده‌ کامیون‌ها نیز بیان کرد.

وقتی با یکبار خروج یا ورود غیر قانونی سودی معادل چند صد میلیون ، معادل چندین سال حقوق یک کارمند محیا می‌شود، دندان طمع خیلی از سودجویان تیز می‌شود.درآمد حاصل از یکبار قاچاق گاهاً به قدری است که راننده، قید کامیون و تریلر را می‌زند.

دلایل اصلی قاچاق کالا:

  1. افزایش نرخ بیکاری
  2. سود هزار درصدی قاچاق
  3. عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی بر شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای
  4. وجود بستر مناسب برای قاچاق
  5. مشکلات اساسی موجود در واردات و صادرات
  6. پایین بودن جریمه و ریسک قاچاق

قیمت بنزین در ایران در مقایسه با سایر کشور ها:

قیمت بنزین در عربستان با توجه به آخرین تغییرات در سال 2018 به لیتری 1800 تومان رسید، البته با دلار 4200 تومانی.یعنی قیمت هر لیتر بنزین 91 اکتان (عدد اکتان بنزین سوپر در ایران 95 است) 43 سنت است و نرخ بنزین سوپر در ایران 1200 تومان تعیین شده است.
قیمت بنزین در پاکستان تا به امروز 6.86 روپیه معادل 2400 تومان قیمت گذاری شده است.میانگین قیمت بنزین در هنگ کنگ معادل 2.09 $ است.
قیمت بنزین در ترکیه به 1 دلار و 51 سنت رسیده است که با نرخ دلار 15200 هزار تومانی معادل 22952 تومان در بازار مصرف عرضه می‌شود.خب این سه کشور همسایه فقط جهت مقایسه عنوان شده‌اند و طبق آمار و ارقام افزایش نرخ بنزین جهانی است.

بالاترین قیمت بنزین را کدام کشور دارد؟

بیشترین قیمت بنزین از آن کشور ایسلند است.نرخ هر لیتر بنزین در این کشور معادل 3 $ است یعنی به نرخ ایران (با دلار 15200) رقمی معادل 45600 تومان!
میانگین قیمت بنزین در هنگ کنگ معادل 2.09 $ است که البته مالیات و عوارض های متعدد برای خرید، پلاک کردن و نگهداری خودرو را هم باید برای این کشور در نظر گرفت.

نروژ سومین کشور گران در این زمینه است و قیمت بنزین در این کشور بالغ بر 2.62 $ است.

موناکو یک کشور لوکس و کوچک است که قیمت بنزین در این کشور معادل 1.94 $ است و این کشور را در این رده بندی به مقام چهارم رسانده است.قیمت بنزین در هلند، دانمارک، ایتالیا و پرتغال به ترتیب 1.84،1.88،1.91،1.93 $ قیمت گذاری شده است.

پایین‌ترین قیمت بنزین را کدام کشور دارد؟

کمترین قیمت بنزین از آن ونزوئلا است.این رقم با توجه به نرخ تورم این کشور که تا پایان سال جاری به حدود یک میلیون درصد پیش بینی شده است معادل 1 سنت قیمت گذاری شده است.پس از ونزوئلا ایران جایگاه دوم را در کمترین قیمت بنزین دارد.بر اساس گزارش شرکت «گلوبال پترول پرایس» که در خبرگزاری بلومبرگ هم بازتاب یافته، قیمت هر لیتر بنزین در ایران (بر اساس نرخ دولتی دلار) در اول مردادماه، حدود ۲۷ سنت بوده است.
نرخ بنزین در ایالت متحده امریکا به حدود 0.83 $ در سپتامبر 2018 رسیده است.این رقم در ماه ژوئن 0.85 $ بوده است.

راه‌های جلوگیری از قاچاق کالا چیست؟

همه این اعداد و ارقام را گفتیم تا این مطلب را عنوان کنیم که تمایل عده‌ای سودجو برای خروج کالا به صورت غیرقانونی از کشور بی دلیل نیست.برای صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و حمل و نقل کشور نیز این دغدغه وجود دارد که هر لحظه خودروی در حال حمل سوخت یا کالا سر از مسیری درآورد که در خروج یا ورود غیرقانونی کالا از کشور سهیم باشند.البته که این دغدغه کاملاً بدیهی است و چاره هم دارد.
اگر ناوگان حمل و نقل کشور مجهز به سیستم ردیابی پیشرفته نظیر ردیاب تریلر شوند با تعریف مسیر از پیش تعیین شده‌ای میتوان به محض خروج خودرو از مسیر تعریف شده هشداری بصورت پیامک و ... دریافت کرد و در هر لحظه میتوان از بار و کابین کامیون تصویربرداری کرد تا از هرگونه اقدام خرابکارانه نظیر جوشکاری و جاسازی جلوگیری کرد.

حمل و نقل هوشمند چیست؟

حمل و نقل هوشمند یا (ITS (Intelligent Transportation System به معنی بکارگیری از ابزارهایی نظیر ارتباطات،رایانه،سیستم های کنترل و جهت یابی برای برنامه ریزی و مانیتورینگ خودروهای در حال خدمت است که این روند می‌تواند از تصادفات جاده‌ای،قاچاق کالا و سوخت جلوگیری به عمل آورده و ضمن تعیین مسیرهای به صرفه‌تر در هزینه و زمان صرفه جویی کرد.

از مزایای ITS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت الکترونیکی
  • بایگانی اطلاعات
  • کنترل و ایمنی خودروها
  • بهینه سازی جریان ترافیک و روانسازی حرکت
  • مدیریت و کنترل حوادث
  • پشتیبانی و مدیریت وسائل نقلیه امدادی
  • مانتیورینگ و کنترل حمل و نقل سنگین
  • مدیریت و پشتیبانی عابر پیاده و . . .

مانیتورینگ لحظه به لحظۀ کامیون با ردیاب رادشید :

خیلی از مشتریان از این سامانه بهره می‌برند و مثال بارز آن را می‌توان شرکت پتروآیریک پیشرو در عرضه سوخت بر پایۀ درخواست اینترنتی عنوان کرد.

به هرحال جلوگیری از قاچاق سوخت یک راه حل موجود است.اینکه شما به عنوان مدیران ناوگان حمل و نقل استفاده از این تجهیزات را راه حلی کارآمد میدانید یا خیر سوالی است که جوابش نزد خودتان است. پیشنهاد ما به شما تحقیق از مشتریان رادشید است.

ما لیستی از مشتریان را در اختیار شما گذاشته ایم و برای گرفتن تصمیمی بهتر آمادۀ برگزاری جلسه و یا برقراری تماس تلفنی هستیم.برای برقراری تماس این لینک را لمس کنید و یا از طریق این لینک با ما در ارتباط باشید.

قابلیت‌های ردیاب رادشید:

  • پردازنده قوی
  • درگاه سیم کارت
  • قابلیت اتصال شارژر
  • قابلیت استفاده از GPS/GSM
  • قابلیت استفاده از تکنولوژی NFC Reader
  • استفاده از APN و تعیین شبکه خصوصی امن
  • ضد آب
  • ضد شوک
  • ضد ضربه
  • قابلیت قفل هوشمند بصورت پیامکی
  • قابلیت مدیریت انرژی و مصرف
  • قابلیت گزارش آنلاین وضعیت دستگاه

برخی از مشتریان ما:

 

لینک کوتاه:https://www.Radshid.com/?p=8241

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

علت تصادف نفتکش با اتوبوس چه بوده است؟

در شامگاه روز دوشنبه 26 شهریور 1397 یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک تانکر حامل نفت تصادف کرد.
تصادف اتوبوس با نفتکش جان 21 نفر را گرفت.این حادثه در محور بادرود_نطنز اتفاق افتاده که مقصد اتوبوس از تهران به سمت کرمان بوده است.

اما آنچه رئیس پلیس راهور اصفهان اعلام کرده است هنوز علت حادثه به طور قطع مشخص نشده است اما خبرهای ضد و نقیضی در خصوص انحراف به چپ راننده نفتکش به گوش می رسد.

اتوبوس اسکانیا از سامانه سپهتن استفاده می‌کرده است اما نفتکش از این سامانه بی‌بهره بوده است.اطلاعاتی که سامانه سپهتن خواهد داد برای کشف علت حادثه حیاتی است حال آنکه اگر نفتکش نیز از این سامانه استفاده می‌کرد قطعاً روند رسیدگی به این امر سرعت پیدا می‌کرد.در حال حاضر تمامی جزییات در خصوص راننده اتوبوس نظیر میزان ساعت رانندگی و سوابق به همراه تصاویر آنلاین آن در سامانه موجود است اما از سوابق راننده نفتکش بدلیل نداشتن سامانه سپهتن هیچ اطلاعاتی نیست.

 

اگر تمامی خودروهای ناوگان حمل و نقل کشور از این سامانه استفاده کنند قطعاً از این حوادث جلوگیری به عمل خواهد آمد و در هنگام وقوع چنین حوادثی اطلاعاتی که از این سامانه استخراج می‌شود مانند جعبه سیاه اتوبوس عمل می‌کند که می‌تواند علل وقوع حادثه را مشخص کرده و از حوادث مشابه در آینده جلوگیری کند.

آمار کشته شدگان و مصدومین حادثه تصادف اتوبوس:

از این تصادف مرگبار 27 مصدوم به جای مانده که توسط 11 آمبولانس به بیمارستان‌های کاشان و بادرود منتقل شدند و دو تن نیز به اصفهان منتقل شدند.19 تن نیز که جان خود را از دست دادند به بیمارستان کاشان منتقل شدند.

متاسفانه هویت هیچ کدام از جان باختگان هنوز معلوم نیست چرا که شدت سوختگی بالاست.

 

سامانه سپهتن چیست؟

سامانه‌ای جامع جهت کنترل ناوگان حمل و نقل کشور است که مورد تایید پلیس راهور و مراجع ذیصلاح است که جهت بررسی مجوزها می‌توانید این لینک را لمس کنید.بوسیلۀ سامانۀ سپهتن می‌توان علت تصادف نفتکش با اتوبوس و یا هر تصادف دیگری را به راحتی تحلیل کرد چرا که پارامترهایی که این سامانه در اختیار ما میگذارد میتواند علت وقوع تصادف را محکم‌تر بیان کند.
برای خرید و اطلاع از قیمیت این سامانه این لینک را لمس کنید.

سامانه سپهتن قابلیت این را دارد که در هر لحظه از راننده تصویری را ارسال کند و می‌تواند مدت زمان رانندگی راننده را با تمام جزییات نظیر سرعت و.. ارسال کند.


قابلیت های سامانه سپهتن:

  • قابلیت ارسال اطلاعات از طریق GPRS و قابلیت کار با پروتکل های TCP/IP
  • اعلام هشدار سرعت غیر مجاز
  • اعلام هشدار سرعت حادثه ساز
  • اعلام هشدار عدم استراحت کافی در بین رانندگی ممتد
  • قابلیت تشخیص ساعات رانندگی
  • قابلیت تشخیص ساعات رانندگی ممتد
  • قابلیت تعریف 10 بسته داده ای به حجم 140 بایت
  • قابلیت تشخیص تصادف
  • قابلیت تشخیص دستکاری و تخلف دستگاه
  • قابلیت ارسال اطلاعات به سرورهای پلیس راهور و سازمان راهداری
  • قابلیت اعلام هشدار در صورت قطع شدن اتصال
  • قابلیت تشخیص تعویض سیم کارت


  • قابلیت تشخیص قطع شدن آنتن GPS قابلیت های نرم افزاری
  • ثبت سرعت
  • ثبت وضعیت خاموشی یا روشنی
  • ثبت وضعیت توقف یا حرکت
  • ثبت زوایای حرکتی
  • تشخیص اختلال و دستکاری
  • مسیریابی
  • گزارش درجا روشن بودن خودرو
  • گزارش توقف خودرو
  • گزارش بکسل شدن
  • گزارش جابه جایی نقطه به نقطه
  • گزارش جا به جایی شهر به شهر


  • گزارش جامع وضعیت خودرو
  • مشاهده مکان یابی زنده
  • مشاهده وضعیت مصرف سوخت
  • بررسی وضعیت دزدگیر خودرو

قابلیت های فنی:

  • دارای درگاه کارت خوان به منظور قرائت گواهی نامه
  • پشتیبانی از 3G
  • سازگار با پروتکل های NIMEA,GGA,GGL GSA,GSV,RMC,WGS
  • میزان خطای افقی 2.5 متر
  • پردازنده قدرتمند
  • حافظه داخلی در مواقع عدم پوشش دهی آنتن GSM تا 180,000 نقطه
  • ولتاژ منبع تغذیه 35/8 ولت

    قابلیت خواندن گواهینامه[/caption]
  • دارای سنسور شتاب سنج داخلی سه محوره
  • دماسنج داخلی
  • دارای پورت I2C
  • دارای پورت DSRC خارجی
  • دارای یک درگاه USB
  • دارای بلندگو


برخی از مشخصه‌هایی که شما می‌توانید در سامانه سپهتن مشاهده کنید مواردی نظیر :

  • ردیابی آنلاین
  • میزان شارژ سیم کارت
  • تعریف مسیر رفت و بازگشت
  • نمایش تغییر جهت
  • میزان شارژ سامانه
  • میزان مصرف سوخت

و بسیاری از موارد دیگر که برای درک بیشتر تصاویری از محیط سامانه در زیر نمایش داده شده است.

لینک کوتاه:https://www.Radshid.com/?p=8211

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ارزانترین ردیاب مغناطیسی خودرو یا ارزانترین ردیاب آهنربایی یکی از جملاتی است که شاید به گوش شما هم خورده باشد!

همواره قیمت و خدمات پس از فروش یک محصول میتواند اولویت باشد.اگر برای خرید ردیاب یا استعلام قیمت ردیاب خودرو نیاز به مشاوره دارید این لینک را لمس کنید.

شاید تا به حال نصب ردیاب آهنربایی را در فیلم‌ها دیده باشید و یا نصب ردیاب نظامی در سکانس های اکشن توجه شما را بخود جلب کرده باشد.اما اکنون نصب ردیاب مغناطیسی در زیر خودرو چندان هم دور نیست.این ردیاب ها در ابعاد مختلف در بازار موجود هستند و به محض اتصال با خودرو میتوانند لوکیشن خودرو را از طریق GPS ارسال کنند.شاید یکی از مزیت های این ردیاب ها نصب آسان آن باشد که به راحتی می‌توانید ظرف مدت چند ثانیه ردیاب مگنت دار را به زیر خودرو بچسبانید و عملاً مراحل ردیابی را شروع کنید.

مزیت بعدی این ردیاب ها ضد آب بودن آنهاست چرا که زیر خودرو بیشتر از هر جای دیگری احتمال تماس با آب وجود دارد.این ردیاب ها امکان کنترل از طریق سامانه ردیابی رادشید، تلگرام ،پیامک و تماس تلفنی را برای شما محیا میکند.
SMS ردیابی،زنگ حرکت،حصار Geo Fence ، بررسی تاریخ مسیر حرکت و نظارت از جمله امکاناتی است که برای شما در دسترس است.مثلاً اگر باتری شما در حال اتمام باشد و یا شارژ سیم کارت ردیاب در حال اتمام باشد به شما هشدار داده می‌شود.

 

زمانی که خودرو بدون اینکه روشن باشد حرکت میکند یعنی احتمالا در حالت بکسل است.در این حالت برای شما پیامکی ارسال میگردد.زمانی که خودرو تغییر زاویه می‌دهد شما می‌توانید جهت مسیر را مانیتور کنید و باید گفت دقت GPS در اعلام سرعت خودرو بسیار دقیق است.حالت خواب ردیاب (Sleep Mode)، زمان و سنسور شتاب (Accelerometer) از جمله دیگر امکاناتی است که در ذخیره باتری به عمر باتری و ردیاب کمک میکنند.

ارزانترین ردیاب مغناطیسی خودرو[/caption]

اگر شما از نحوه نصب و راه اندازی سیستم ردیابی خود اطلاعی ندارید لطفاً این لینک را لمس کرده و با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.ردیاب پیشرفته خودرو یکی از ماژول های محبوب است که میتوان گفت اکثر کاربران از آن راضی بوده‌اند.در واقع ردیاب های پیشرفته رادشید می‌توانند نظارت تصویری را به شما ارائه کنند تا بتوانید در صورت برخورد یا ضربه تصویربرداری کنید.

این دستگاه ردیابی GPS به اندازه کافی کوچک است که در هر جای خودرو راحت پنهان میشود.یک آهنربای قوی دارد که امکان بستن سریع به شاسی را فراهم می کند.


توجه کنید مکانی را که پیشنهاد میشود ردیاب در آن نصب شود معمولاً قسمت شاسی یا باک خودرو میباشد که در زمان تعمیرات نیز خیلی در معرض دید نیستند در واقع این مکان از خودرو خیلی کم دچار نقص میشوند.در زیر قسمت‌های سبز رنگ و آبی رنگ بهترین مکان برای جایگذاری ردیاب مغناطیسی میباشد.


اولین گام در قرار دادن یک دستگاه ردیابی GPS زیر یک ماشین، تصمیم گیری در مورد استفاده از ردیاب است.

هنگامی که تصمیم گرفتید که کدام مورد را برای ردیابی ماشین استفاده کنید، قدم بعدی این است که تصمیم بگیرید ردیاب را دقیقاً کجا قرار دهید. مکان ایده آل برای قرار دادن یک ردیاب GPS مغناطیسی در زیر وسیله نقلیه، بر روی قاب فلزی در طرف راننده یا طرف شاگرد است. 

 

بسیاری از ما می‌پرسند که آیا بهتر نیست یک ردیاب GPS قابل حمل داخل اتاق وسیله نقلیه، صندلی عقب و یا حتی زیر صندلی داخل خودرو قرار دهیم؟
جواب یک نه جانانه است.دلیل اصلی که شما باید ردیاب GPS خود را در زیر وسیله نقلیه قرار دهید این است که بهترین مکان برای دریافت سیگنال ماهواره ای دقیقاً زیر ماشین است.

قرار دادن ردیاب داخل خودرو در هر جا باعث دریافت سیگنال ماهواره‌ای ضعیف می شود، چرا که سیگنال GPS باید از فلز خودرو عبور کند.هنگامی که ردیاب GPS را زیر ماشین قرار داده‌اید، همۀ راه را تقریباً رفته‌اید. حالا شما می‌توانید هرجا که وسیله نقلیه حرکت می کند را از طریق سامانه ردیابی تماشا کنید.شما همچنین می توانید درصد باقیمانده باتری را نیز مشاهده کنید، بنابراین زمان برداشتن ردیاب از زیر ماشین و بارگیری مجدد ردیاب را میتوانید به راحتی تخمین بزنید.

 

طول عمر باتری یک ردیاب مغناطیسی معمولا چقدر است؟
طول عمر باتری ردیاب مغناطیسی بین 5 تا 8 هفته پیش بینی شده است که اگر امکان اتصال به باتری خودرو باشد، از ولتاژی معادل 12_24 ولت تغذیه می‌شود که اگر این ولتاژ کمتر باشد طول عمر باتری به مراتب بیشتر خواهد شد.البته می‌توان یک باتری جداگانه برای آن خریداری کرد که طول عمر باتری را تا 6 ماه تضمین کند.
حتی ارزانترین ردیاب مغناطیسی خودرو می‌تواند بر حسب نیاز مشتری سفارشی سازی شود.

 

اغلب مشتریان ردیاب مغناطیسی ارزان قیمت چه ارگان یا افرادی میباشند:

  • والدین رانندگان نوجوان
  • همسر یا همکاران مشکوک
  • مجریان قانون یا آژانس‌های دولتی
  • مالکین ناوگان خودرویی
  • محققان خصوصی

ارزانترین ردیاب مغناطیسی خودرو هم میتواند نیازهای شما را مرتفع کند و در واقع رسالت اصلی یک ردیاب که نمایش زنده و دقیق یک جنبنده است را به نحو احسنت انجام میدهد.البته شرکت ارائه دهنده ردیاب و خدمات پس از فروش آن باید برای مشتریان مدّ نظر قرار گیرد چرا که شما پس از خرید نیاز به پشتیبانی یک تیم انفورماتیک،تعمیرات و بازبینی و همچنین به پشتیبانی یک سرور امن نیاز دارید.

 

لینک کوتاه:https://www.Radshid.com/?p=8153

 

 

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب دانش آموزی:

ردیاب دانش آموزی وسیله‌ای است برای والدینی که به آمد و شد فرزندانشان بیشتر اهمیت میدهند.برای اینکه بتوانیم کودکان خود را چه از مهد کودک و چه از مدرسه مانیتورینگ کنیم الزامی است که ردیاب داشته باشیم.ورود ردیاب به مدرسه به دلیل نداشتن صفحه نمایشگر هیچ مانعی ندارد.

ردیاب دانش آموزی

با توجه به اتفاقاتی که در گذشته افتاد نظیر ماجرای  "آتنا اصلانی"،درک این موضوع که چرا چنین اتفاقی باید بیوفتد از حوصلۀ این بحث خارج است.آنچه که مربوط به وظایف والدین می‌شود این است که از وقایع مشابه جلوگیری کنند.امروزه هم پدرها و هم مادرها هر دو اغلب شاغل هستند و پیگیری این مسایل به صورت سنتی بسیار زمانبر است.پدرها و مادرها باید بیش ازین به اهمیت این موضوع بها دهند.البته که هزینه‌های زندگی جاری افزایش یافته است اما نمیتوان برای امنیت عزیزانمان قیمتی گذاشت.

 

 

ردیاب دانش آموزی تنها یکی از دستگاه‌هایی است که میتواند برای جلوگیری از این وقایع از آن استفاده کرد.مسیر و رفت و برگشت فرزند شما از منزل تا مدرسه اغلب مواقع بزرگترین چالش والدین است.کمی که دیر به منزل برسند دلنگرانی‌های مادرانه اولین اتفاقی است که می‌افتد.می‌توانید مسیر مدرسه تا منزل را در سامانه تعریف کنید و به محض خروج از مسیر هشداری را دریافت کنید.

ردیاب دانش آموزی چه مزایایی دارد:

  • تکنولوژی

دارای پیشرفته ترین تکنولوژی های الکترونیکی و طراحی سخت افزاری

  • ارتباطات

دارای درگاه سیم کارت با قابلیت انطباق با تمامی اپراتور های ایرانی

  • امنیت

اتصال به سرور های امن و ویژه ،با رعایت قوانین حفظ حریم شخصی و دسترسی آسان

  • تنوع

تنوع در رنگ و طرح و ارائه شده در ابعاد بسیار مناسب برای قرارگرفتن در کنار دیگر وسایل شخصی

  • باتری

دارای حالت های مختلف باتری برای ارسال اطلاعات و مدیریت انرژی دستگاه در طول مصرف

  • پشتیبانی

3 سال خدمـــات پس از فروش ویژه و پشتیبانی

  

برخی قابلیت‌های ردیاب دانش آموزی:

  • طراحی و تولید توسط مجموعه مهندسی رادشید و پشتیبانی نرم افزار و سخت افزاری
  • مجهز به سیستم مدیریت مالی منحصر به فرد رادشید جهت کاهش چشمگیر هزینه های سیم کارت ها
  • قابلیت تنظیم از راه دور دستگاه جهت چگونگی ارسال اطلاعات
  • قابلیت مدیریت و کنترل از راه دور دستگاه
  • قابلیت مشاهده اطلاعات مسیر بر روی سامانه ردیابی رادشید
  • ضد آب
  • ضد شوک
  • ضد ضربه
    توصیه ما به مدیران مدارس و آموزشگاه‌ها،ایجاد بستری برای همه‌گیر شدن و فرهنگ سازی استفاده از ردیاب دانش آموزان است.ما برای تعامل، خرید ردیاب دانش آموزی و مشاوره بیشتر آمادۀ همکاری هستیم.جهت برقراری ارتباط با واحد بازرگانی این لینک را لمس کنید. 

    لینک کوتاه: https://www.Radshid.com/?p=8112

  • محمد طلایی