رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

عرضه پوشاک، لباس زنانه، عطر و...

رابین مد

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ردیابی حیوانات

ردیابی حیوانات:

ازگذشته تا به امروز حیوانات به نوعی در زندگی انسان نقش داشته‌اند.هنوز هم رابطۀ تنگاتنگی بین حیوانات و انسان‌ها وجود دارد که دلیل آن را به نوع نگرش انسان به حیوان یا حیوان نسبت به انسان می توان نام برد.
گاهی حیوان نقش کاربردی دارد و گاهی هم نقش عاطفی را در زندگی انسان ایفا میکند.

ردیاب

ردیابی حیوانات

همۀ اینها را گفتیم تا به این نقطه برسیم که وقتی حیوانی در زندگی شما سهیم می شود،کم کم نقش میگیرد و ارزشمند می‌شود تا آنجایی که اگر روزی به هر دلیلی دیگر نباشد فقدانی را در زندگی احساس میکنیم و ممکن است در مقاطعی دچار افسردگی نیز بشویم.پس میتوانیم بگوییم به حیوان خود وابسته شدیم که البته این وابستگی از طرف حیوان نیز اتقاف افتاده که ما هم وابسته شدیم.

ردیابی

ردیابی حیوانات

بارها دیده‌ایم دوستانمان حیوان خانگی‌شان را گم کرده اند و بارها دیده ایم نبود این حیوان چه تاثیری در روند زندگی دوستمان دارد.قطعاً جایگزین کردن حیوان دیگر جای قبلی را نمیگیرد این را به عینه دیده‌ایم.روی سخنم با آنهایی است که نمی خواهند روزگار از دست دادن حیوان خانگی‌شان را ببینند.بیایید کمی عاقب اندیش باشیم،آیا هزینه‌ای که برای نگهداری و بزرگ کردن حیوان تا امروز کردیم برای ما کم بوده که حالا بخواهیم فقدان عاطفی آن را هم تحمل کنیم؟

ردیاب

ردیابی حیوانات

قطعا برای شما هم مسائل مالی در مقابل فقدان عاطفی به چشم نمی‌آید و حالا حاضرید چند برابر کل هزینه‌هایی که برای بزرگ کردن دوستتان پرداخت کرده‌اید را بازهم پرداخت بکنید ولی او را بازهم داشته باشید.فقط یک لحظه به قفس خالی یا جای خالی حیوانتان نگاه کنید تا بیشتر حرفمان را درک کنید.
اگر حیوان خانگی‌تان یا بهتر بگیم دوستتان برایتان مهم است الان بجای خرید باکس یا علائم و غلاده‌های چرمی و گرانقیمت،به فکر خرید وسیله‌ای پر کاربرد باید بود تا از اتفاقات ناخوشایند همین امروز جلوگیری کنیم.قبلا هم گفته ایم:علاج واقعه را باید قبل از واقعه کرد.

ردیابی

ردیابی حیوانات

الان که برای خرید مصمّم هستید بهتر است اطلاعات‌تان را در مورد ردیاب و برندها و شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات بیشتر بالا ببرید تا خریدی مطمئن انجام شود چرا که اگر اطلاعات شما کافی نباشد در خرید دچار اشتباه شده و ممکن است برندی را بخرید که یا کیفیت ندارد و یا اگر کیفیت دارد شرکت ارائه دهنده،خدمات پس از فروش مناسبی نمی‌دهد.باید بدانید کار شما با خرید ردیاب با شرکت تامین کننده تازه شروع شده و سالها با سرورها و آرشیوهای آن شرکت برای بازیابی اطلاعات و نظارت‌های آنلاین کار دارید.

ردیابی حیوانات

ردیابی حیوانات

ما این بستر را برای شما هموار کردیم اما نمیگوییم متفاوتیم تا خودتان ببینید و به این نتیجه برسید.این یک تبلیغ نیست بلکه صرفاً ارائه اطلاعات کاربردی است.برای اینکه سوالات خود را بپرسید یا روند دریافت اطلاعات به شما تسریع شود از این لینک می‌توانید به واحد بازرگانی متصل شده و سوالات خود را بپرسید.

در مورد حیوانات و بیماری های قابل انتقال‌شان به انسان مخصوصاً کودکان باید این مطلب را اضافه کنم که طبق گزارش خانم دکتر ملانی تامسون از دانشگاه ملبورن استرالیا : نه تنها حیوانات خانگی نقشی در ایجاد آلرژی ندارند بلکه از ایجاد آلرژی نیز جلوگیری می کنند.

اما در مورد محصولات ما باید این نکته را اضافه کنیم که فقط بخشی از محصولات ما به ردیاب‌های شخصی و حیوانات برمیگردد و عمده فعالیت دانش بنیان ما به ردیاب های حمل و نقل نظیر ردیاب های ترانزیتی،سپهتن و ردیاب های خودرو،ردیاب نظامی و ردیاب هر وسیله متحرک برمیگردد که با استفاده از دانش بومی طی دو دهه توانسته‌ایم با بیش از 24 نماینده در کشور سهم عظیمی از نیازهای شرکت‌ها و نهادهای دولتی،رسمی و شخصی را پاسخگو باشیم که مستندات آن را می‌توانید از این لینکمشاهده کنید.

ردیاب حیوانات

ردیابی حیوانات

در خصوص ردیاب های حیوانات باید بگوییم که نوع طراحی این محصولات کاملاً (UX (User Experience بوده و برای حیوانات بصورت کششی،مقاوم و آسان برای استفاده هر نژادی طراحی شده تا آسیبی به حیوانات شما وارد نشود.
ما در طراحی ماژول های ردیابی اصولی را رعایت کردیم تا هرکسی در هر جای دنیا هر زمان که بخواهد با توجه به فناوری‌های پیشرفته نظیر GPS,GSM,BLUETOOTH و …با ترافیکی دقیق(هر نقطه در 2_3 ثانیه بروز می شود) و قابل اطمینان بر روی سرورهای در حال پشتیبانی در هر نقطه از جهان ،مکان دقیق را برای شما ارسال کند.شما میتوانید از طریق تماس تلفنی،SMS،GPRS،نرم افزار رادشید،تلگرام و درگاه اینترنتی رادشید هر زمان که اراده کردید بسته به نوع آنتن‌دهی و پوشش شبکه‌ای خودتان یکی از راه های ذکر شده را جهت نظارت برخط انتخاب کنید.

ردیابی

ردیابی حیوانات

ردیاب حیوانات خانگی به معنای واقعی ردیاب مقاوم در برابر حرارت،ضربه و آب است و مصرف انرژی و داده در آن بطور غیر قابل تصوری کم بوده که این مطلب کاملاً از طریق پنل کاربری رادشید شما قابل نظارت است.ضمناً هر زمان که شارژ باتری شما روبه اتمام باشد از طریق پیامک یا تماس تلفنی به شما هشدار داده میشود.

ردیاب حیوانات محدوده‌ای را برای تغییر مکانی بصورت پیش فرض و قابل تنظیم تعیین میکند که از 1 متر تا 50 متر قابل تنظیم است که به این محدوده GEO FENCE نیز گفته میشود.در این محدوده به محض گذر از فاصلۀ تعیین شده در GEO FENCE نقطه‌ای به سرور ارسال می شود که قابل رهگیری و نظارت است.همچنین بواسطۀ تغییر زاویه 20 درجه ای نیز نقطه ای جهت تعیین جهت به سرورها ارسال می شود که این مورد هم قابل نظارت است.

لینک کوتاه:7418=https://radshid.com/?p

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

نمایشگاه بین المللی IOTE چین

حضور شرکت رادشید در نمایشگاه بین المللی IOTE چین:

نمایشگاه IOTE (اینترنت اشیا یا INTERNET of THINGS)از بزرگترین نمایشگاه های حوزه الکترونیک در دنیا است که کشورهای صاحب این دانش همیشه در این نمایشگاه حضور پر رنگ دارند.مجموعه مهندسی رادشید هم از این قاعده مستثنی نبوده و امسال هم در این نمایشگاه حضور داشت است.

نمایشگاه بین المللی IOTE چین

آنچه که نوشته شده گزارشی کوتاه از این نمایشگاه است:

باتوجه به افزایش نرخ ارز،خروج و دریافت ارز دولتی کمی دشوار است.اما با همۀ اینها به امید کسب مشتری و تبادل دانش فراتر از مرزهای داخلی به دنبال اهداف سازمانی و ملّی بوده و هستیم.در این نمایشگاه نحوۀ تبلیغات هم بسیار متفاوت است انگار آخرین باری است که نمایشگاه برگزار می شود و قدرت های دنیای الکترونیک برای آنکه گوی سبقت را از دیگر رقبا بربایند از تمام ابزارهای دم‌دستشان برای جلب مشتری استفاده کرده و هزینه های زیادی برای این نمایشگاه پرداخته اند.

نمایشگاه بین المللی IOTE چین

 

حدود 500 شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که زمینۀ فعالیتشان بیشتر در (لایه ادراک، لایه شبکه و لایه کاربردی هوشمند IoT. فناوری RFID، شبکه سنسور، ارتباط کوتاه مدت، پرداخت امور مالی با موبایل، ابزار Middleware، پردازش داده های بزرگ، ابر (CLOUD)یا به عبارتی :

(Perceptual Layer, Network Layer and Intelligent Application layer of IoT, the technologies of RFID, Sensor Network, Short-Range Communication, Financial Mobile Payment, Middle-ware, Big Data Processing, Cloud ) میباشد.

این رویداد جهانی برای 10 سال متوالی با نرخ رشد 21% بوده است،برای درک بیشتر سال گذشته تعداد غرفه های نمایشگاه 453 بوده که امسال به رقمی بالغ بر 532 غرفه رسیده است که با توجه به رکود جهانی قابل تامّل می باشد.در این نمایشگاه بیش از 300 تولید کننده در حوزه RFID حضور دارند که برندهای بزرگ دنیا در این شاخه از فناوری که در این نمایشگاه هم حضور داشته اند را برای آشنایی بیشتر لیستی از آن را برای شما تهیه کردیم:

Alien، Tatwah Smartech، Invengo، Alien، Mühlbauer ST، Fudan Microelectronics، Sato، Denso، Fujitsu، Zebra، Murata و UPM،Huawei، ZTE، Intel، Telit، Sensoro، Baidu، Gizwits، NXP، Fujitsu، Invengo، Postek، Aisino، Legic ،Trimble-ThingMagic، Alien، NB-IoT Alliance، Unicom، Lierda، Xlink، ACS Tech، BEONE، Ing Dan، Zigbee Alliance، Fiigantic، Security & Fire، Umeinfo، AMN و …

شرکت کنندگان نمایشگاه چین

Brands Participated in IOTE
Exibition

سیستم IoT به عنوان تقسیم به لایه ها شناخته شده است: لایه درک، لایه انتقال و لایه کاربرد. لایه ادراک شامل سنسورهای مختلف و شبکه حسگر است.این لایه اصلی IoT است، هدف آن کسب، جمع آوری و پردازش داده ها از دنیای فیزیکی است. لایۀ انتقال نیز به عنوان لایۀ شبکه شناخته می شود، هدف آن انتقال داده ها در منطقه WSN بزرگ است. لایه کاربرد، پردازش داده ها و ارائه خدمات برنامه را در بر میگیرد.

نمایشگاه بین المللی IOTE چین

از سال 2009 تاکنون مقیاس این نمایشگاه به طرز قابل توجهی در حال توسعه است،بطوریکه در سال 2017 از مرز 101000 بازدیدکننده هم گذر کرد.بیشتر بازدیدکنندگان از 20 کشور دنیا نظیر: چین، استرالیا، کانادا، مصر، فرانسه، آلمان، هند، ایران، ایتالیا، ژاپن، کره، مالزی، پاکستان، پرتغال، ترکیه، روسیه ، سنگاپور، عربستان سعودی، انگلستان و آمریکا می باشند.
برای این نمایشگاه فضایی بالغ بر50000 متر مربع لحاظ شده که پیش بینی می شود بیش از 100000 بازدیدکننده و خریدار حرفه ای از آن دیدن کنند.

نمایشگاه بین المللی IOTE چین

نمایشگاه بین المللی IOTE چین

جالب است بدانید IOTE با رسانه های اصلی از صنایع مختلف مانند لجستیک، اتوماسیون، امور مالی، خرده فروشی، کتابخانه، پوشاک، مراقبت های پزشکی، نظامی، خودرو، هوا فضا، کشاورزی، و غیره کار می کند تا پوشش های مستمر گزارشات IoT را آنلاین و آفلاین فراهم کند.

IOTE INTERNATIONAL EXIBITION

بیش از 10 کنفرانس و انجمن در طول نمایشگاه وجود دارد، موضوعات شامل IoT، RFID، پرداخت تلفن همراه، NB-IOT، خانه هوشمند، سخت افزار هوشمند، ارتباط بی سیم، چاپ الکترونیکی، استاندارد IoT، برنامه IoT است. IOTE از مقامات، سازمان تحقیقاتی، سازنده، کاربر نهایی دعوت به همکاری می کند تا درباره آخرین روند در صنعت IoT بحث و گفتگو کند.

لینک کوتاه:https://radshid.com/?p=7473

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰
نمایشگاه الکامپ 2018

حضور شرکت رادشید در نمایشگاه بین المللی الکامپ 2018:

نمایشگاه بین المللی الکامپ 2018 یکی از نمایشگاه های خوب در حوزۀ فناوری اطلاعات است که هرساله در مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

الکامپ 2018

چه شرکت هایی در نمایشگاه الکامپ 2018 شرکت می کنند؟

تمامی شرکت‌های فعال در حوزه فناوری ارتباطات(IT)،اعم از سخت افزاری،نرم افزاری و … می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

شرکت رادشید هم مانند سایر فعالان حوزۀ IT‌ در این نمایشگاه حضور پیدا کرده تا بتواند دستاوردهای خود را با دیگر شرکت های صاحب این فنّاوری به اشتراک بگذارد.

نمایشگاه الکامپ 2018

تبلت های ارائه شده در نمایشگاه الکامپ 2018

در نمایشگاه الکامپ 2018 عمدۀ سوالات بازدیدکنندگان از غرفه رادشید چه بوده است؟

1_ ردیاب های رادشید چه اطلاعاتی به ما می دهند؟

اگر بخواهیم پاسخی کوتاه به این سوال بدهیم باید بگوییم که ردیاب های رادشید مکان دقیق،تغییر جهت،تغییر مکان خودرو در صورت خاموشی،اطلاعات مصرف سوخت خودرو،اطلاعات مصرف داده سیم کارت و شارژ باتری،نقاط جابه جایی شخص یا حیوانات،نقاط جابه جایی گاوصندوق شما و… را بر اساس ماژول های ساخت شرکت رادشید به شما بصورت جامع ارائه میکند البته امکاناتی مثل ضبط صدا،تصویر و.. نیز از مشخصات ردیاب های رادشید است که همه این ردیاب ها قابلیت سفارشی سازی را دارند و نکتۀ قابل ذکر اینست که ردیاب های رادشید تحت سرورهای امن اطلاعات شما را برای سال ها آرشیو خواهند کرد.

نمایشگاه الکامپ2018

ردیاب حیوانات PT1

 

ردیاب های رادشید فقط یک مدل را شامل نمی شوند بلکه به مدل هایی مثل: ردیاب های خودرو،نظامی،سپهتن،ردیاب حیوانات،

ردیاب شخصی متغیر می باشد که برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از این لینک می توانید مطالعه بیشتری داشته باشید.

نمایشگاه الکامپ2018

ردیاب حیوانات PR4

2_ماهیت اصلی ردیاب های رادشید چیست و چگونه کار میکنند؟

پاسخ کوتاه:ردیاب های رادشید تحت ماژول های GSM و GPRS فعال هستند و از پروتکل های GSS,GLL و … بخوبی پشتیبانی میکنند.تمامی این پروتکل ها با مجوز سازمان تنظیم ارتباطات رادیویی می باشد که توانسته ایم این مجوز ها را کسب کرده و مستندات آن را برای عموم به نمایش بگذاریم.

نمایشگاه الکامپ2018

ردیاب شخصی

باید گفت عامۀ مردم از هزینه های خرید ردیاب و مدل های آن آگاهی ندارند و ذهنیّت مردم در مورد ردیاب فقط جهت مقاصد نظامی یا اطلاعاتی است که باید خاطر نشان کنیم بحث ردیابی جنبه عمومی پیدا کرده،بصورتی که در کشورهای پیشرفته دامداران و پرورش دهندگان گونه های خاص حیوانی،جنگل‌بانان و محیط‌بانان،حیوانات خود را مجهز به سیستم ردیابی کرده اند.

نمایشگاه الکامپ2018

سامانه رادشید

سوالی که پیش می آید اینست که آیا برای انسان نمی توان ردیاب تعبیه کرد؟ پاسخ این سوال واضح است و البته بستگی به دیدگاه شما هم دارد اما مدل های ساعتی و پاور بانکی و ردیاب موبایلی در ردۀ ردیاب های شخصی بسیار پرکاربردند که مدل های دیگری هم موجود است که برای اطلاع از آنها از طریق این لینک اقدام کنید.

نمایشگاه الکامپ2018

ردیاب پاور بانکی

نمایشگاه الکامپ2018

ردیاب پاور بانکی

نمایشگاه الکامپ2018

ردیاب شخصی

از اخبار این نمایشگاه تا حضور شرکت رادشید:

اولین رویداد مهم این نمایشگاه حضور وزیر ارتباط جناب آقای آذری جهرمی برای دومین بار در این نمایشگاه بود که در خصوص های‌جک IP‌های تلگرام توسط مخابرات توضیحاتی داده شد.

چیزی که از همه بیشتر مورد توجه بود گلایه های استارت آپ ها به وزیر ارتباطات بود که پر بیراه هم نبود.آن هم موضوع مشکلاتی است که به ظاهر می توان یک استارت آپ را در منزل هم پیش برد اما پس از مدتی مشکلاتی از سوی دولت گریبان این استارت آپ ها را میگیرد که نیاز است قانون گذار آنها را بررسی کند برای مثال پس از اخذ نماد الکترونیکی باید به موادی مالیاتی و مودیّان پاسخگو باشند که این برای یک کسب و کار نو‌پا بسیار سخت است.وضعیت ورود اقلام چینی و… از مرزهای داخلی با این همه تلاش برای بستن مرزها به این کسب و کار بیشترین لطمه را میزند و نکتۀ آخر هم نوسانات بازار ارز است که همۀ اصناف را در برمیگرد.

نکته ای که در خصوص محصولات رادشید باید خاطر نشان کرد مربوط به تبلت صنعتی است که باید گفت سیستم عاملی که این محصول پشتیبانی میکند اندروید و ویندوز است و همچنین درگاه تبادل داده در این تبلت ها RS232)  COM) میباشد.

نمایشگاه الکامپ2018

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

ردیاب گاوصندوق

ردیاب گاوصندوق :

برای آگاهی از نحوه خرید ردیاب گاوصندوق و ارتباط با واحد بازرگانی این لینک را لمس کنید.

حدود چندسالی است که مردم برای حفاظت از اموالشان از گاوصندوق استفاده می کنند،اما این موضوع هنوز فراگیر و اصولی انجام نمی شود.

اگر نگاهی به اخبار حوادث بندازیم مبالغ زیادی در سرقت منازل مسکونی یا ادارات دیده می شود که قابل تامّل است،به عنوان مثال موردی که در سال 91 در ورامین اتفاق افتاد و مبلغ 62 میلیارد تومان از گاو‌‌‌‌صندوق مردی که تازه از سفر برگشته بود سرقت شد که فقط 36میلیارد آن ارز و پول نقد بوده و 25 میلیارد آن جواهرات و الباقی مدارک و اسنادی بوده که یکجا به سرقت رفته بود.

شما زمانیکه گاوصندوق می خرید در واقع تمامی مدارک و ثروت خود را یکجا جمع کرده اید و این برای سارقان بسیار وسوسه انگیز تر از سرقت هرچیز دیگری است.

نکته ای که حائز اهمیّت است اینست که باید از امنیت گاوصندوق خود مطمئن باشید.اینروزها سارقان دیگر مجال بازکردن گاوصندوق را نمی یابند بلکه با جا به جایی گاوصندوق به محل امنی سرفرصت شروع به باز کردن گاوصندوق از روش های مختلف می کنند.

 

 

گروه مهندسی رادشید این حفرۀ امنیتی را به کمک دانش بومی و با تخصص و تجربه مهندسین داخلی پر کرده است.ما گاوصندوق های شما را به سیستم ردیابی پیشرفته و مخفی تجهیز میکنیم و یا می توانید از گاوصندوق های مجهز شده به ردیاب رادشید استفاده کنید.

شاید در گام نخست استفاده از ردیاب گاوصندوق در اذهان عمومی پایدار نشده باشد اما زمانی را باید پیش بینی کرد که دیگر جای برگشت به گذشته نیست این دقیقا آینده نگری و بیمه کردن اموال است که به شکلی جدید در حال وقوع است.

 

در سامانه ردیابی رادشید پس از انجام اقدامات جهت ثبت در سامانه می توانید موقعیّت مکانی گاوصندوق خود را بوسیلۀ ردیابِ گاوصندوق از پیش تعبیه شدۀ رادشید بصورت آنلاین مشاهده کنید.این سامانه تحت وب بوده و امکان استفاده از اپلیکیشن،تلگرام،پیامک و تماس نیز برای ردیابی درنظرگرفته شده است.

 

سیستم ردیابی آنلاین در لابه لای چند ده کیلوگرم آهن سرد در ایران و حتّی دنیا بی سابقه است.شما گاوصندوقی دارید که اگر روزی بدلایل مختلف نیاز به پیدا کردن آن را داشته باشید به راحتی و از راه های قابل دسترس تان مثل سامانۀ پیامکی، نرم افزار رادشید ، سامانۀ ردیابی تحتِ وب رادشید و حتّی تلگرام خود با لمس چند کلیک نمایش زنده ای از مکان گاوصندوق خود را داشته باشید.

 

مجموعه مهندسی رادشید قبلاً نیز در زمینۀ ردیابی در سیستم حمل ونقل کشور خدماتی ارائه داشته و دارد که از آن جمله می توان به سامانۀ سپهتن پلیس راهور نیز اشاره داشت.تکنولوژی و دانش این محصولات به ثبت رسیده و مستندات آن برای عموم در سایت راشید در این لینک قرار داده شده است.
مهم تر از همه این ها داشتن سرور های قوی برای پایش شبانه روزی نقاط دریافتی است که حتی می توانید نقاط آرشیو را با ارسال درخواست بعد از گذشت چندسال بازگردانی کنید.

ردیاب گاوصندوق رادشید با ضمانتنامۀ پنج ساله،ضریب اطمینان مشتریان را با توجه به نیازهای جدید افزایش می دهد.
خدمات ما به این محصول ختم نمی شود و در خصوص اینترنت اشیاء و ردیاب خودرو،ردیاب موتور سیکلت،ردیاب سپهتن،ردیاب موبایل،ردیاب های شخصی،ردیاب نظامی،ردیاب حیوانات نیز با کمک بیش از 24 نماینده در حال خدمات رسانی هستیم.

 

امّا در خصوص ردیاب گاوصندوق باید این را هم اضافه کنیم که ردیاب گاوصندوق کاملاً مخفی و بدون نیاز به برق مستقیم و با باتری قوی طراحی شده است که این باتری ماه ها نیاز به شارژ ندارد امّا اگر فراموش کنید که ردیاب را شارژ کنید از طریق پیامک یا تماس تلفنی،ردیاب خودش به شما هشدار افتِ شارژِ باتری را خواهد داد.
این تکنولوژی فقط برای سرقت بکار نمی رود و زمانیکه بلایای طبیعی اتفاق می افتد این ردیاب ها در مقابل حرارت،آب و ضربه بسیار مقاوم بوده و آزموده شده اند.که مستندات آن از طریق مراجع ذیصلاح قابل استعلام می باشد.ردیاب گاوصندوق دارای مشخصات زیر است که قابل ارتقاء نیز می باشد:

 

قابلیت ها و امکانات:

تکنولوژی
دارای پیشرفته ترین تکنولوژی های الکترونیکی و طراحی سخت افزاری

ارتباطات
دارای درگاه سیم کارت با قابلیت انطباق با تمامی اپراتور های ایرانی

امنیت
اتصال به سرور های امن و ویژه،با رعایت قوانین حفظ حریم شخصی و دسترسی آسان …

تنوع
تنوع در رنگ و طرح و ارائه شده در ابعاد بسیار مناسب برای قرارگرفتن در کنار دیگر وسایل شخصی

باتری
دارای حالت های مختلف باتری برای ارسال اطلاعات و مدیریت انرژی دستگاه در طول مصرف

 

پشتیبانی:

  • 5 سال خدمـــات پس از فروش ویژه و پشتیبانی
  • طراحی و تولید توسط مجموعه مهندسی رادشید و پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری
  • مجهز به سیستم مدیریت مالی منحصر به فرد رادشید جهت کاهش چشمگیر هزینه های سیم کارت ها
  • قابلیت تنظیم از راه دور دستگاه جهت چگونگی ارسال اطلاعات
  • قابلیت مدیریت و کنترل از راه دور دستگاه
  • قابلیت مشاهده اطلاعات مسیر بر روی سامانه ردیابی رادشید
  • ضد آب
  • ضد شوک
  • ضد ضربه

مشخصات فنی :

  • دارای میکروفون و شنود
  • دارای کلید SOS به منظور ارسال پیامک در هنگام خطر به مدیر
  • دارای سنسور ضربه به منظور ارسال اطلاعات در لحظه
  • باطری داخلی با ظرفیت 1000 میلی آمپر
  • ردیابی از طریق پیامک و لینک گوگل مپ
  • قابلیت مسیریابی آنلاین
  • دارای حالت StandBy بر اساس زمان و سنسور ضربه
  • ابعاد کوچک

تاریخچه :
در گذشته برای نگهداری از اقلام ارزشمند مثل لباس،ظروف و جواهرات از صندوقچه استفاده می کردند که امروزه جای خود را به کمد،کابینت و گاوصندوق داده اند.در حال حاضر صندوقچه یکی از صنایع دستی استان های شمالی مثل گیلان است.البته دانش ساخت آن در تجارت با روس ها در زمان امپراطوری تزارها به ایران راه پیدا کرده است.نام این صندوق ها را بولاکی گذاشته اند که به دلیل گذر از منطقه هشترخان، به آن هشتر خانی نیز می گویند.
جالب است بدانید که در کشور سوئد به ازای هر سه نفر یک نفر از گاوصندوق استفاده میکند.این آمار در کشور فرانسه کمی متفاوت است. در کشور فرانسه به ازای هر پنج نفر یک نفر از گاو صندوق برای نگهداری مدارک و اشیاء گرانقیمت خود استفاده میکنند.در آمریکا هم حدود 25 میلیون نفر از صندوق های امانی استفاده میکنند.

اولین صندوق های کلید دار، آن هم با کلیدهای بزرگ در دیار مصر و فرعون یافت شده آن هم در آرامگاه رامسس دوم.این یعنی محدودۀ زمانی شروع استفاده از گاوصندوق به قرن 13 قبل از میلاد بر میگردد.

پس از آن در یونان باستان نیز مکانهایی برای محافظت از اقلام قیمتی با طاق های مدرن احداث شد که به حدود 2500 سال قبل برمیگردد.پس از آن با توجه به عقاید مذهبی برخی احزاب و کشور ها این مکان ها را در معابد قرار دادند.عامۀ مردم در این مناطق مذهبی دارای عقاید و خرافه هایی بودند که صاحبان این گاوصندوق ها بخوبی از آن باخبر بودند.مثلا اگر کسی در معبد به اموال کسی تعرّض کند دچار جذام یا نفرین خدایان می شود.این باورها بیشتر به کشورهای آسیایی شرقی بر میگردد.

پس از این دوران قفل های یونان نیز نا امن شناخته شد و پس از آن رومی ها بودند که بعد از قفل و صندوق های یونانی و مصری با معرفی عنصر فلز به عنوان ماده اصلی،این صنعت را استحکام بخشیدند.علاوه بر این،قفل های رومی به شدت قابل حمل بودند تا آنجایی که قابلیّت حمل و آویختن به گردن را نیز داشتند.
به عنوان تعریفی ساده میتوان گاوصندوق را به جعبه ای بزرگ و آهنین تعریف کرد.البته لغت صندوق هم اشاره به آهنین بودن میکند چرا که معنی “صندوق” یعنی جعبۀ آهنی برای نگهداری اشیای گرانقیمت و واژۀ “گاو” اشاره به بزرگ بودن دارد.واژۀ “صندوق” ریشۀ عربی دارد و ترکیب شده با واژۀ فارسی”گاو” می باشد .

لینک کوتاه:https://radshid.com/?p=7379

  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید ردیاب:

برای خرید ردیاب ابتدا باید مشخص کرد کدام مشخصه ها از ردیاب های این شرکت مناسب با نیاز شماست.برای گرفتن اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان بخش بازرگانی از طریق این لینک تماس حاصل نمایید تا تمامی اطلاعات مورد نیازتان را در کوتاه ترین زمان کسب کنید.در هرکجای کشور که باشید نگران نباشید ما در سراسر کشور نمایندگی فعال داریم،از طریق همین لینک می توانید آدرس نمایندگی های شرکت رادشید را مشاهده کنید.

سوال؟

در شهر من نمایندگی شرکت شما وجود ندارد برای خرید باید چه کرد؟
پاسخ:شما می توانید با شرکت رادشید از روش هایی که در زیر به توضیح آن پرداخته ایم تماس حاصل کنید تا ردیاب رادشید پس از کسب آدرس شما به محل شما ارسال گردد.نگران نصب دستگاه نباشید همانند نصب دزدگیر می توانید از کمک فعالان این حیطه کمک بگیرید یا از دفترچه راهنما درهمین لینک استفاده کنید و صورت داشتن سوال با ما تماس بگیرید.

راه ها و نحوه خرید ردیاب:

1_تماس تلفنی با واحد بازرگانی از طریق فرم تماس

نحوه خرید ردیاب 

2_ارسال کد(2) به شماره 10001003 از طریق سامانه پیامکی رادشید(دقت داشته باشید که نباید پیام های شما توسط کد های مسدود کننده ی اپراتورها بسته شده باشد)

سامانه پیامکی خرید ردیاب 

 

 

پس از خرید باید درسامانه ردیابی رادشید به آدرس www.spa.radshid.com  ثبت نام کنید که با لمس لینک ،آدرس سامانه صفحه زیر نمایان می شود.

نکته:نام کاربری و رمز عبور را قبل ازین مرحله  ثبت کنید

آدرس فوق الذکر شما را به صفحه زیر میبرد .در این صفحه می توانید  برای بخاطر سپاری نام کاربری و رمز عبور گزینه بلی را انتخاب کنید.

سامانه ردیابی رادشید 

در این صفحه اول زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس از روی منو قسمت ثبت نام را طبق اطلاعات تصویر تکمیل کنید.

ثبت در سامانه رادشید 

گزینه دیگری که در منوی کاربری وجود دارد ریست یا بازیابی کلمه عبور است که برای اینکار نیاز است تا ایمیلی که قبلا در منوی ثبت نام  وارد کرده اید را مجدداٌ وارد کنید تا پسورد به ایملتان ارسال گردد.

گزینه ی بعدی رهگیری می باشد که در صورت دریافت کد رهگیری می توانید از این منو استفاده کنید،این کد توسط مدیر قبلا برای خودرویی ایجاد شده تا در صورت نیاز بصورت موردی بررسی شود.

نکته:در قسمت  نام کاربری از کارکترهای فارسی نمیتوانید استفاده کنید و حتما کارکترهای انگلیسی باید بیش از چهار حرف باشند.

نکته:سریال و شناسه را میتوانید از روی کارت گارانتی وارد کنید وشماره سرپرست،شماره همراهی است که می خواهید از نرم افزار اندروید،ربات تلگرام و پیامک های سامانه ردیابی استفاده کنید

در پایان گزینه ثبت نام را وارد کنید.

در صورتیکه تمام موارد صحیح وارد کرده باشید ثبت نام انجام می شود اما در غیر اینصورت مواردی که باید اصلاح شود در زیر منو نمایش داده میشود که باید نسبت به اصلاح آنها اقدام کنید.

پس از ثبت نام میتوانید از منوی کاربری رادشید استفاده کنید.پس از ورود اگر تعداد خودروهای شما بیش از یک خودرو باشد کافی است در مرحله ثبت نام یکی از آنها را ثبت کنید سپس در پنل کاربری خود خودروهای دیگر را اضافه کنید.

لینک کوتاه:https://radshid.com/?p=7319


  • محمد طلایی
  • ۰
  • ۰

پیدا کردن خودروی سرقتی:

زمانیکه خودروی شما سرقت میشود یکی از دغدغه های بدیهی مال باختگان یافتن خودرو است.برخی از سارقان از فیلترهایی مثل دزدگیر و قفل فرمان هم عبور میکنند،در این حین اولین گام اقدام قانونی و تماس با پلیس برای یافتن خودروی مسروقه است که این مستلزم مراتب اداری و طرح شکایت است که البته زمانبر است.همانطور که بیمه یکی از اقدامات موثر در زمان وقوع حادثه است،داشتن ردیاب هم ازین معقوله جدا نیست.چراکه ردیابی آنلاین و مکان یابی وسیله نقلیه چه در زمان بروز حادثه و چه در زمان عادی بسیار کاربردی تر از یک دزدگیر عمل میکند،مضافاٌ بر اینکه دزدگیر هم یک عامل بازدارنده است که با داشتن آن برخی از سارقین را فیلتر میکند.

اما در زمان بروز حادثه پیداکردن خودروی سرقتی از طریق ردیاب بسیار سریع اتفاق می افتد و فرصت حتی اقدامات تلافی جویانه یا خرابکارانه را به سارقین نمیدهد و کمتر از چند دقیقه بنابر دسترسی شما به امکانات ردیابی آنلاین می توانید وسیله نقلیه تان پیدا کنید.پس علاج واقعه را باید قبل از واقعه کرد.اما یکی از راه های موقعیت یابی بواسطه ردیاب های رادشید از طریق درگاه اینترنتی رادشید است که اولین و سریعترین راه برای مکان یابی آنلاین وسیله نقلیه شماست اما برای اینکار باید قبل از وقوع حادثه در سامانه ردیابی رادشید ثبت نام کرده باشید.

پیدا کردن خودروی سرقتی

یافتن خودروی مسروقه بواسطه ی تجهیزات ردیابی رادشید به چند طریق اتفاق می افتد:

روش اول و بهترین روش از طریق درگاه وب است،از طریق لمس آدرس www.spa.radshid.com  می توانید ردیابی را آغاز کنید.
روش دوم از طریق ربات تلگرام است که بصورت لحظه ای میتوانید موقعیت مکانی وسیله نقلیه خود را مشاهده کنید نه بصورت آنلاین.

روش سوم هم از طریق نرم افزار اندروید است.

در روش اول در قسمت "ورود" پس از وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور وارد محیط کاربری خود می شوید صفحه ی پیش روی شما داشبورد نام دارد،در این صفحه خلاصه ای از گزارشات را بصورت آیکون هایی در منو مشاهده می کنید که در تصویر زیر نمایش داده شده است.اما فعلا با قسمت ردیابی سرو کار داریم.

 

به این آیکون ها به اصطلاح گجت می گویند.این گجت ها قابل تغییر نیز می باشند.برای اطلاع از موقعیت مکانی خودروی خود بر روی نقشه،گزینه ی ردیابی را انتخاب می کنیم.
در صفحه پیش رو آیکون های نمایش زنده،ردیابی و شبیه سازی و همچنین نقشه ماهواره ای گوگل و تنظیمات نقشه و لایه های GIS قابل دسترس می باشند.

بر روی منوی ردیابی کلیک کنید صفحه زیر نمایش داده می شود که روی گزینه نمایش زنده کلیک کنید.


نمایش زنده 

پس از لمس نمایش زنده انتخاب بخش زیر نمایان می شود که پس از آن وسیله نقلیه مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

پیداکردن وسیله مسروقه 

پس از آن منوی زیر نمایان میشود که درصورت نیاز موارد آن را تغییر دهید و گزینه ی پایان را کلیک کنید.

یافتن خودروی سرقتی با ردیاب 

پس ازین مرحله صفحه زیر بارگذاری میشود که محل دقیق خودروی شما را براساس مدت زمان بروزرسانی خودکار که در تصویر قبل نمایش داده شد هر چندثانیه یکبار گزارش میکند.

نمایش زنده خودروی مسروقه با ردیاب رادشید 

همچنین میتوانید پس از جابه جایی خودرو در مسافتی تعریف شده از جانب خودتان دریافت مکان داشته باشید با این گزینه میتوانید در صورت جابه جایی خودرو بدون روشن شدن (بکسل شدن و..) متوجه جابه جایی خودرو خود شوید.

برای پیداکردن خودروی سرقتی،موقعیت لحظه ای و روشن و خاموش بودن خودرو می توانید ازقسمت نمایش زنده استفاده کنید.از امکانات دیگر این قسمت می توان به ارسال دستور خاموش شدن اشاره کرد.در قسمت نمایش زنده می توانید گروهی از خودروها را مانیتورینگ کنید و مکان لحظه به لحظه هرکدام را رصد کنید.

نکته ی مهم اینست که میزان شارژ سیم کارت دستگاه را در همین صفحه کنترل کنید چراکه در صورت نداشتن شارژ ارسال نقطه روی حافظه دستگاه ذخیره میشود و تا زمانیکه سیم کارت شارژ نشود ارسال نقطه به سرور جهت نمایش زنده اتفاق نمی افتد.

درکنار آیکون جستجو کلید رفت و برگشت است که با کلیک بر روی آیکون میزان شارژ سیم کارت در صورت اعتباری بودن نمایش داده می شود.توصیه میکنیم در صورت داشتن اعتباری کمتر از 10000ریال حتما نسبت به شارژ بر خط اقدام کنید.

چگونه خودروی سرقتی را با ردیاب پیداکنیم  1"]پیدا کردن خودروی سرقتی 

لینک کوتاه:https://radshid.com/?p=7331


  • محمد طلایی